درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 10 خرداد 1403 - 20:16   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4590صفحه نخست » صوت و فیلم روابط عمومیسه شنبه، 22 مرداد 1392 - 12:40
سخنرانی مهندس بیات در نشست تخصصی نقش فرآیندها در روابط‌عمومی
  

سخنرانی مهندس عبدالحسین بیات
در نشست تخصصی نقش فرآیندها در روابط‌عمومی

 

سخنرانی مهندس بیات در نشست تخصصی نقش فرآیندها در روابط‌عمومی

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)، مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در نشستی که در هتل ارم برگزار شد به ایراد سخن پرداخت.

 

در این نشست که به میزبانی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، انجمن متخصصان روابط‌عمومی و موسسه کارگزار روابط‌عمومی بود، دکتر بیات روابط‌عمومی را نبض تپنده و کلید سربلندی هر سازمان خواند. معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی اظهار کرد: روابط عمومی به عنوان کلید بالندگی و سربلندی هر سازمان نقشی تاثیر گذار در توسعه و رشد سازمان ایفا می کند.

 

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی جایگاه روابط عمومی را بسیار ارزشمند برشمرد و رشد و توسعه نقش روابط عمومی ها در عملکرد هر سازمان را سبب همگرائی بیشتر دانست. وی همچنین تصریح کرد: روابط‌عمومی یک هنر است که با در نظر گرفتن تمام سلایق و نظرها پل ارتباطی سازمان و مخاطبان می‌باشد.

 

وی با بیان این که صنعت پتروشیمی پیشتاز خصوصی سازی و اجرای اصل ٤٤ قانون اساسی پیشگام در کشور است، ارتباط سازمانی و دستوری در این صنعت را نیاز به همکاری بر اساس اصول شناخته شده و تعامل تبدیل شده و روابط عمومی سازمان با تمام ذینفعان خواند.

 

سخنرانی کامل دکتر عبدالحسین بیات در این نشست که با رونمایی کتاب استانداردهای روابط‌عمومی و اهداء جایزه ملی سال روابط‌عمومی همراه بود جهت استفاده بیشتر در ادامه قرار می‌گیرد...

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه روزنامه‌نگاران و متخصصان روابط‌عمومی می‌توانند برای تقویت صداهای مختلف با یکدیگر همکاری کنند


  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد