درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 - 18:52   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4603صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 23 مرداد 1392 - 21:19
جزئیات سوء استفاده از امضا ناشران دیجیتال
  

شارا- این در حالی است که پس از پیگیری های صورت گرفته مشخص گردید مسئول کمیته نشر الکترونیک نمایشگاه کتاب با سوء استفاده از اعتماد امضا کنندگان نامه تشکر از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در عملی غیر اخلاقی و خلاف آداب اسلامی، متن نامه را به نفع خود تغییر داده است.

 

ناشران دیجیتال برتر کشور اقدام غیر اخلاقی مسئول کمیته نشر الکترونیک نمایشگاه کتاب را در تحریف نامه خود محکوم کردند.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، جمعی از ناشران دیجیتال حاضر در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ضمن تشکر از مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال به جهت برپایی مناسب بخش رسانه های دیجیتال نمایشگاه قرآن، اقدام غیر اخلاقی مسئول کمیته نشر الکترونیک در تغییر نامه خود مبنی بر تقدیر از تلاش های معاونت فرهنگی وزارت ارشاد برای برپایی بخش نشر الکترونیک نمایشگاه کتاب سال جاری را محکوم کردند. گفتنی است چندی قبل نامه ای تحت عنوان " درخواست 40 رسانه دیجیتال برتر کشور از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی" در رسانه های جمعی منتشر گردید که در آن تشکر فعالان دیجیتال از نمایشگاه کتاب و انتقاد از نحوه برگزاری بخش رسانه های دیجیتال نمایشگاه قرآن مورد تاکید واقع شده بود .

این در حالی است که پس از پیگیری های صورت گرفته مشخص گردید مسئول کمیته نشر الکترونیک نمایشگاه کتاب با سوء استفاده از اعتماد امضا کنندگان نامه تشکر از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در عملی غیر اخلاقی و خلاف آداب اسلامی، متن نامه را به نفع خود تغییر داده است.

بخش رسانه های دیجیتال نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حضور 70 شرکت فعال در عرصه نشر دیجیتال در ماه مبارک رمضان سال جاری برگزار شد که با استقبال علاقمندان فرهنگ قرآنی مواجه گردید و از سوی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد تقدیر قرار گرفت.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد