درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 - 21:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4620صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیجمعه، 25 مرداد 1392 - 09:18
پرفروش‌ترین کتاب صوتی
«قوانین جدید بازاریابی و روابط‌عمومی» به شما نشان می‌دهد که چگونه بیشترین بهره را از پتانسیل ارتباطات تحت وب ببرید تا پیوند شخصی با بازار خود برقرار سازید.
  

شارا، زهرا بابازادگان- به‌روزشده به همراه پیش‌گفتار جدیدی از نویسنده و بینش‌های تازه درباره رسانه اجتماعی

 

پرفروش‌ترین کتاب صوتی


اینترنت و رسانه اجتماعی نحوه ارتباطات شرکت‌ها با مصرف‌کنندگان را دستخوش تغییر کرده‌اند. «قوانین جدید بازاریابی و روابط‌عمومی» به شما نشان می‌دهد که چگونه بیشترین بهره را از پتانسیل ارتباطات تحت وب ببرید تا پیوند شخصی با بازار خود برقرار سازید. آگهی‌های تبلیغاتی قدیمی را که جایی در دنیای آن‌لاین ندارند فراموش کنید. قوانین جدید را به کار بندید و رابطه پرمنفعتی را با خریداران و کسانی بر آن‌ها تأثیر می‌گذارند آغاز کنید.
"این کتاب با نگاهی که به اصول بازاریابی هزاره جدید دارد، برای هر متخصص روابط‌عمومی جدی در حال گذار مفید خواهد بود."


- پابلیشر ویکلی
"اسکات به فراسوی مرزهای فن‌آوری می‌رود و تأثیرات دیگری را که وب بر مردم داشته است را مورد بررسی قرار می‌دهد. قوانینی را برمی‌شمارد که به شما نشان می‌دهد چگونه گفتگویی مؤثر درباره این تأثیرات داشته باشیم و او این کار را با ذکر نمونه‌های واقعی انجام می‌دهد."


- جی کنراد لوینسون، پدر بازاریابی خلاق و نویسنده سری کتاب‌های بازاریابی خلاق
"... به شنوندگان می‌آموزد که چگونه با استفاده از ابزار رسانه اجتماعی، یک کارزار رهبری فکر راه‌اندازی کنند. این کتاب برای هر کسی که مایل است نام خود،‌ ایده‌ خود و سازمان خود را جاودان سازد، راهنمای باارزشی خواهد بود."


- مارک لوی،‌ یکی از نویسندگان «چگونه مردمی را که دوست ندارند ترغیب شوند،‌ ترغیب کنیم» و یکی از مؤسسین شرکت استراتژی بازاریابی لوی اینوویشن
"شاید واژه «انقلاب» به کرات برای توصیف آنچه اینترنت پدید آورده است استفاده شده باشد،‌ اما انقلاب درست همان چیزی است که اسکات پذیرفته و در این کتاب صوتی به پیش رانده است. با این کتاب قوانین انقلاب آن‌لاین، می‌آموزید که چگونه اذهان و بازارها را بربایید و مطابق قوانین رسانه جدید بازی کنید."


- دن دانینگتون، مدیر انجمن بین‌المللی ارتباط‌گران آن‌لاین، مدیر ارتباطات تجاری در کی.ترون و استاد ارتباطات آن‌لاین در دانشگاه روان
دیوید میرمان اسکات، یک استراتژیست بازاریابی، نویسنده پرفروش و سخنران است که جوایز متعددی را از آن خود کرده است.

 

کتاب را اینجا ببینید

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد