درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 20:31   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب مدیر روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران

  انتصاب مدیر روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

معجزه داشتن یک تقویم مشترک با شریک زندگی‌تان

  معجزه داشتن یک تقویم مشترک با شریک زندگی‌تان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رنج شایسته‌سالاری
  مشارکت کارکنان چگونه بر محل کار تأثیر می گذارد؟
  مدیران عامل برای مقابله با فرسودگی شغلی به دنبال هفته‌های کاری کوتاه‌تر هستند
  دنیای مجازی: آینده ارتباطات و تعامل
  گاهی برنده می شوید، گاهی یاد می گیرید.
  آنچه مدیران عامل باید در مورد قدرت واقعی رسانه‌های کسب شده بداند
  گفتگوهای انتقادی در روابط‌عمومی
  سئو در مقابل متخصصان بازاریابی جستجو: مزایا و معایب
  چگونه با انتشار اطلاعات نادرست در رسانه‌های اجتماعی مقابله کنیم
  اسرار "هوش گیاهان"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4621صفحه نخست » فروشگاه آنلاین کتاب‌های روابط‌عمومیجمعه، 25 مرداد 1392 - 10:17
دانلود کتاب نکته هایی در باب نویسندگی برای رادیو
ویژگی مهم کتاب نکته هایی در باب نویسندگی برای رادیو اینست که به تمامی همکارانی که در عرصه نویسندگی برای رادیو و رسانه کار می کنند مسیر روشنی را نشان می دهد که هم قابلیت های رسانه را بشناسند و هم از آن خوب بهره برداری کنند.
  

به اهتمام: منصور کریمیان
شارا- ویژگی مهم کتاب نکته هایی در باب نویسندگی برای رادیو اینست که به تمامی همکارانی که در عرصه نویسندگی برای رادیو و رسانه کار می کنند مسیر روشنی را نشان می دهد که هم قابلیت های رسانه را بشناسند و هم از آن خوب
بهره برداری کنند. در این کتاب نکات ظریف در مورد نویسندگی خبر، نمایش، طنز، گزارش و مواردی چون ویرایش، آگهی های تبلیغاتی و مانند آن آمده است.
گرد آورنده شیوه ای را برای این کتاب برگزیده و آن را به فصل و بخش تقسیم نکرده و حتی برای این نکات فهرست موضوعی هم تهیه نشده است. به این دلیل که بهترین شیوه استفاده از کتاب، این باشد که هر روز یک جمله را در ذهن خود مرور کنیم و سعی کنیم آن را به باور خویش تبدیل نمائیم به گونه ای که یادآوری این نکات ما را از انجام خطا در زمینه های مرتبط با آن مصون دارد.

دانلود مستقیم کتاب

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  شاخص‌های هوسمندی روابط‌عمومی‌‌


  غلبه بر ۹ چالش مهم آموزش کارکنان


  رنج شایسته‌سالاری


  گاهی برنده می شوید، گاهی یاد می گیرید.


  معجزه داشتن یک تقویم مشترک با شریک زندگی‌تان


  مشارکت کارکنان چگونه بر محل کار تأثیر می گذارد؟


  ابزارهای هوش مصنوعی برای مقابله با جعل عمیق (دیپ فیک)


  چگونه در 5 دقیقه فهرست رسانه بسازیم


  گفتگوهای انتقادی در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد