درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 16:01   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4649صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهشنبه، 26 مرداد 1392 - 12:41
جوایز بانک ها از دیروز تا امروز
یکی از اصلی ترین مشوق بانک ها برای جذب سرمایه های سرگردان جوایز حساب های قرض الحسنه است که طی سالیان متمادی تحولات جالب و پی در پی را تجربه کرده است. به گزارش شارا بانکی، هریک از شما در این مورد خاطرات و تجربه های متفاوتی دارید و می توان گفت به نوبه خودتان کارشناس هستید.
  

یکی از اصلی ترین مشوق بانک ها برای جذب سرمایه های سرگردان جوایز حساب های قرض الحسنه است که طی سالیان متمادی تحولات جالب و پی در پی را تجربه کرده است.

به گزارش شارا بانکی، هریک از شما در این مورد خاطرات و تجربه های متفاوتی دارید و می توان گفت به نوبه خودتان کارشناس هستید.

از جوایز 5 ،10 و یا 20 هزارتومانی گرفته . درمقاطعی ساعت های منقش به لوگوی بانک ها که خیلی از ما ها برده ایم تا یک سکه ربع بهار آزادی که البته آن وقت ها خیلی گران نبود اما بردنش دلچسب به نظرمی رسید.

درمقطعی بانک ها دچار تب خودرو های خارجی شدند و به نمایشگاه به روز ترین خود روهای جهان بدل شدند.یک دستگاه لکسوس ، مرسدس بنز، دوو و...

زمانی مسابقه جوایز عجیب و غریب بود، به اندازه طول برج میلاد اسکناس، سفر به دور دنیا.

یک زمان برای امتیاز دهی و جلب نظرتان رقابت می کردند.هر 20 هزار ریال یک امتیاز، امتیاز روز شمار هر روز ... امتیاز.

این بازی آنقدر بالا گرفت که یک زمان بانک مرکزی احساس کرد باید در این بدعت های عجیب دخالت کند و برای اعطای جوایز بانک ها سقف 25 میلیون تومانی تعیین نمود.

اما رقابت ها همچنان سرجایش بود و در مقطع های زمانی خاص که همه به یاد داریم کل تلویزیون در اشغال آگهی های بازرگانی بانک ها بود. انقدر که سرگیجه می گرفتیم و از هرچه بانک متنفر!!!

اما خوب باز هم حساب داشتیم حساب پس انداز بانک خودمان را.

 

اما این روزها

این روزها برخی بانک‌ها اقدامات جالبی را انجام می دهند و جوایزی 10 هزار تومانی به حساب‌های متمرکز می‌پردازند.

در پی آزاد شدن نقدینگی سرگردان از بازارهای سکه، طلا و ارز به دنبال کاهش قیمت ها، برخی بانکها با شیوه های جدید و جذاب در پی جذب این نقدنیگی و سپرده های جدید به نظام بانکی هستند، اما در این بین بانکهایی هستند که با اقداماتی جالب که به مثابه شوخی با سپرده گذاران تلقی می شود، جوایزی بسیار اندک برای سپرده گذاران خود در نظر گرفته اند.


گرچه سپرده های قرض الحسنه بیشتر با منشاء خیر و نیکی انجام می شود، اما برخی بانکها برای جذب بیشتر این نوع سپرده برای آن جوایز 10 هزار تومانی در نظر گرفته اند و اسامی برندگان را بر روی درب و شیشه های شعب بانکها نصب کرده اند.

برندگان حساب های متمرکز از طریق قرعه کشی جوایز 10 هزار تومانی برنده می شوند. این در حالی است که این روزها مبلغ 10 هزار تومانی قدرت خریدی ندارد.


مسئولان این بانکها و شعب در مورد میزان جوایز در نظر گرفته شده برای برندگان این نوع حساب ها در توجیه عنوان می کنند که این حداقل مبلغ جوایز در نظر گرفته شده است و جوایز دیگری برای این نوع حساب ها از جمله کمک هزینه سفر حج هم پرداخت می شود.


اما بالاترین مبلغی که توسط این شعب پرداخت می شود، 100 هزار تومان است که به عقیده خود آنها رقمی بالا است. نکته جالب اینجا است که پیش از این برخی بانکها جوایز کلانی برای این نوع سپرده ها در نظر می گرفتند که با واکنش هایی از سوی نهادهای تصمیم گیر مواجه می شد و حتی این امر موجب شد که بانک مرکزی دستورالعمل های ویژه ای برای پرداخت نوع جوایز حساب های قرض الحسنه بانکها در نظر بگیرد.

منبع: دات آی آر

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد