درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 - 06:38   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4663صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهیکشنبه، 27 مرداد 1392 - 12:46
دیدار اصحاب رسانه با سرپرست بانک شهر
  

شارا- ظهر امروز مهندس مظفری سرپرست جدید بانک شهر با اصحاب رسانه و خبرنگاران دیدار کرد.

در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار برگزار شد، جمعی از خبرنگاران رسانه‌های فعال در قالب خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و وب‌سایت‌ها با حضور در سالن کنفرانس این بانک با سرپرست بانک شهر به گفتگو نشستند.

در این جلسه مهندس مظفری ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عیدسعید فطر و روز خبرنگار، خاطرنشان کرد در پی تغییرات مدیریتی به وجود آمده، بانک شهر به دنبال توسعه هر چه بیشتر فعالیت‌های خود به ویژه در بخش ارتباطات می‌باشد که به طور حتم رسانه‌ها و خبرنگاران از بازوهای مهم تحقق این روند می‌باشند.

مظفری از اهداف خود در بانک شهر به موضوعات عدم تغییر جهت زیاد در امور و تنظیم برنامه‌ها همسو با اهداف عالیه تعیین شده از قبل، توجه به موضوع افزایش سرمایه بانک، ورود به فرابورس و رعایت قوانین و مقررات بانک مرکزی در تمام بخش‌های این بانک اشاره کرد و افزود ارتباط و تعامل بیشتر و دوسویه با مشتریان، سهامداران و کارکنان در فضایی آکنده از صمیمیت و کار و تلاش در دستور کار این بانک قرار خواهد داشت.

وی با تاکید بر لزوم بهره‌مندی مناسب از فرصت‌های در اختیار، از کارکنان به عنوان سرمایه‌های ارزشمند انسانی و مشتریان به مثابه علت وجودی بانک شهر یاد کرد و افزود این بانک به سهامداری شهرداری‌های کلانشهرها و عموم شهروندان به عنوان مردمی‌ترین بانک کشور محسوب می‌گردد.

سرپرست جدید بانک شهر در ادامه این دیدار به پاسخ سئوالات مطرح شده از سوی خبرنگاران پرداخت و از آنان خواست تا وی و تیم مدیریتی بانک شهر را با ارایه نظرات و پیشنهادات خود یاری نمایند و در خاتمه برای تمامی خانواده بزرگ رسانه آرزوی توفیق و سربلندی نمود.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران


  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران


  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟


  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی


  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد