درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 09:45   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
  آیا می‌توان بدون بک لینک زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4678صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 28 مرداد 1392 - 06:36
دائره المعارف روابط عمومی ایران منتشر می‌شود
  

شارا- دائره المعارف روابط عمومی ایران با تلاش استاد روابط عمومی تبریز «حمید صبری» منتشر می‌شود.

به گزارش شارا به نقل از فارس از، نگارش کتاب دائرة‌المعارف روابط عمومی ایران همزمان با برگزاری کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی‌های جهان اسلام در زمستان 91 در تهران، توسط حمید صبری آغاز شده است.

به گفته مولف کتاب، ویژگی این دائرة‌المعارف عام گستره و جنبه تخصص آن در روابط عمومی، بهره‌گیری از همه توانایی‌های علمی موجود در منابع و شخصیت‌ها، اجتناب از نگرش‌های محدود و سطحی نگری، اهمیت دادن  به نگرش‌های عمیق فکری و علمی، استفاده از همه توانایی‌ها با هر نگرش و سلیقه سیاسی و مراعات اخلاق نویسندگی است.

حمید صبری از جمله شخصیت‌های علمی ناظر بر این دائرة‌المعارف را حسام‌الدین بیان، یحیی کمالی‌پور، محمد حمدان عدنان، حسن بشیر، علی اکبر فرهنگی، مهدی باقریان، جواد قاسمی، علی‌اکبر جلالی، میرسعید قاضی و سید شهاب‌الدین سید محسنی برشمرده و ابراز داشت: این دائرة‌المعارف از نظر محتوایی مرجع و منبعی بی‌نظیر در گستره روابط عمومی خواهد بود و علاقمندان، دانشجویان و کارشناسان این رشته به راحتی می‌توانند اطلاعات خود را از این کتاب تامین کنند.

به گفته وی این دائرةالمعارف بیش از 100 سرفصل داشته که از مهمترین آنها می‌توان به تاریخچه روابط عمومی در ایران، واژه شناسی روابط عمومی، برند سازی در روابط عمومی، مخاطب شناسی، مستند سازی در روابط عمومی، اصطلاح شناسی، فرهنگ و مقوله فرهنگ، فنون روابط عمومی، افکار سنجی، مدیریت روابط عمومی، خبرنویسی روابط عمومی و تولید محتوا در روابط عمومی اشاره کرد.

دائرة‌المعارف روابط عمومی ایران با مدیریت حمید صبری متخصص علوم ارتباطات در حال نگارش است.

وی در حوزه روابط عمومی چندین کتاب منتشر کرده است که می‌توان به روابط عمومی مدرن، روابط عمومی در کهکشان نور، روابط عمومی در هزاره سوم، مبانی روابط عمومی، مدیریت روابط عمومی و ارتباطات و روابط عمومی اشاره کرد.

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)
برگرفته از:
http://socialmedia.ir/multimedia/infographic/design-sm.html

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد