درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 19 خرداد 1403 - 05:55   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند
  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند
  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید
  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است
  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است
  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد
  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4736صفحه نخست » چهارشنبه، 30 مرداد 1392 - 21:01
9 نکته خواندنی از زندگی شخصی مدیرعامل یاهو
  

شارا- ماریسا مایرمدیر تجاری و مدیرعامل یاهو! است. او در گذشته برای مدت زیادی از مدیران و سخنگوهای اصلی گوگل بود و سال‌ها در پروژه‌های مختلف "گوگل" مسئولیت داشته است.

 

به گزارش شارا، خانم مایر اولین مهندس زنی است که به استخدام گوگل درآمد و همین امر برای ورود به یاهو به عنوان مدیرعامل کمک زیادی به وی کرد.

در گزارش پیش رو قرار نیست بیوگرافی خانم مایر را برای شما بنویسیم، بلکه به چند نکته خواندنی راجع به زندگی شخصی این بانوی موفق می پردازیم:

 

1.  علاقه بسیاری به اعداد دارد

برای خانم مایر اعداد در فهرست علاقه مندی ها قرار می گیرند، علاقه ای که کمی با متفاوت با بسیاری از مردم عادی است. او 37 را عدد شگفت انگیزی می داند.


2. از علاقمندان جدی مدهای روز است

خانم مدیرعامل علارغم اینکه وقتش خیلی پر است، اما به ظاهرش بسیار اهمیت می دهد و رنگ های گوناگون به تن می کند. او همچنین هر فصل رنگ های تازه ای به لباس هایش اضافه می کند.


3. خجالتی بودن نقطه ضعف مهمی برایش به شمار می آید
خانم مدیر خجالتی هم هست، تا آنجاکه وقتی برای اولین بار به در جمعی مهمان است یا جمعی را مهمانی می کند، دلش می خواهد در 15 دقیقه اول آنجا را ترک کند!


4. علاقه اش به علم از پدرش برایش به ارث رسیده است

پدر خانم مایر مهندس محیط زیست بود و در شرکت های آب و فاضلاب کار می کرد.


5. شخصیتی چند بعدی دارد

خانم مایر از همان دوران نوجوانی در فعالیت های مختلف شرکت می کرد و فقط به یک جنبه از زندگی توجه نداشت. همین حالا هم در عین اینکه مدیر یکی از بزرگترین شرکت های دنیاست، به مدهای روز هم علاقه نشان می دهد.


6. از جمله هواداران کمال گرایی است

به اعقتاد خانم مایر محصولی که تولید می شود باید از هر نظر کامل باشد. او به جزئیاتی توجه می کند که کمتر کسی برایش مهم است. آنچه زیر نظر این بانوی موفق تولید می شود، با سایر محصولات تفاوت دارد.

 

7. هیچگاه نگاه جنسیتی نداشته است

از خانم مایر به عنوان بیستمین کارمند گوگل سوال می شد که چه احساسی دارید از اینکه به عنوان تنها زن در اینجا مشغول به کار هستید. پاسخ های او نشان از این داشت که مسائل جنسیتی نگاه نمی کند.

 

8. در ابداع یک صنعت تاریخ ساز نقش داشت

خانم مایر از جمله تاثیرگذاران در ابداع و ایجاد یکی از مشهورترین صنعت های تبلیغاتی جهان یعنی گوگل ادووردز است.

 

9. سادگی مهمترین ویژگی شخصیتی اش است

سادگی بهترین، کوتاه ترین و کامل ترین توصیف از خانم مایر است. به عبارت خودمانی تر اهل کلاس گذاشتن و از بالا به دیگران نگاه کردن نیست.

 

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)
برگرفته از:

http://banki.ir/

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد


  ایجاد بینش مشتری


  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها


  روابط‌عمومی‌های عزیز…


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد