درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 17:18   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
  آیا می‌توان بدون بک لینک زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4757صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 1 شهریور 1392 - 20:08
انتشار شماره جدید ماهنامه روابط عمومی
شارا- هشتاد و هشتمین شماره ماهنامه روابط عمومی با دو پرونده اختصاصی با موضوعات «ارتباطات اجتماعی و انتخابات» و «آسیب شناسی تبلیغات تجاری در ایران» منتشر شد.
  

 شارا- هشتاد و هشتمین شماره ماهنامه روابط عمومی با دو پرونده اختصاصی با موضوعات «ارتباطات اجتماعی و انتخابات» و «آسیب شناسی تبلیغات تجاری در ایران» منتشر شد.

 

انتشار شماره جدید ماهنامه روابط عمومی
 

 

در بخش اول ماهنامه روابط عمومی و پس از سرمقاله که به قلم جواد قاسمی رئیس انجمن روابط عمومی ایران باعنوان «روابط عمومی ها در آستانه فصلی نو» به رشته تحریر درآمده است؛ موضوع ارتباطات اجتماعی و انتخابات در قالب یک پرونده مورد واکاوی قرار گرفته است.

عناوین اصلی این پرونده شامل موارد زیر است:
- بررسی پدیده رویدادگی درانتخابات 24 خرداد - دکترهادی خانیکی
- انتخابات ریاست جمهوری و دلایل اجتماعی بروز شادی های خیابانی – دکترنعمت اله فاضلی
- نظارت رسانه ای و پاسخگویی سازمانها - دکتر منصورساعی
- مهندسی هوشمند روابط عمومی – حمیدشکری خانقاه
- بررسی تطبیقی نظام سیاست گذاری فرهنگی درایران - دکترعبدالرضاسپنجی

همچنین در بخش انتهایی این فصل، عناوین زیر منتشر شده است:
- ناگفته هایی درباره دکترحمیدنطقی،پایه گذار روابط عمومی نوین ایران– گفت و گو با جوادقاسمی
- سه گانه روابط عمومی،بازاریابی وتبلیغات – حسن نصیری قیداری
- نقش ارتباطات و روابط عمومی درسلامت انسانها – ناصر رزاق منش

بخش دوم ماهنامه روابط عمومی به یک پرونده اختصاصی با موضوع «آسیب شناسی تبلیغات تجاری» در کشور پرداخته است. دراین بخش "میزگرد، یادداشت ها و مصاحبه هایی" با عناوین زیر آورده شده است:
- میزگردتخصصی باحضور دکتر حسین افخمی،دکترسید محمد دادگران،دکترمحمود دهقان و دکترمحمد بلورین تهرانی
- قوانین تبلیغاتی کشور؛«کاستی هاکم نیست» - گفت وگو با دکتر سیدرضا نقیب السادات
- «اقتصاد دولتی»آفت تبلیغات تجاری درایران - گفت وگو باحمیداسکویی
- آشفته بازارنظام تبلیغات بازرگانی درایران –دکتراسماعیل قدیمی
- روابط عمومی ها رابه شرکتهای خصوصی تبدیل کنیم - گفت وگو با مجیددوخته چی زاده
- نقدی برعملکردشرکتهای تبلیغاتی درایران - مهدی نکودست
- تبلیغات تجاری ومصرف گرایی – ابراهیم عبداله زاده
- تبلیغات خدمات عمومی - مینو میرزایی

بخش سوم ماهنامه روابط عمومی به موضوع آموزش و پژوهش اختصاص دارد.
در این بخش به عناوین زیر پرداخته شده است:
- مبانی مدیریت سایت و مهارتهای نگارش در وب – دکترحسین امامی
- بازنمایی جنسیت ورزشکاران درمطبوعات ورزشی–عنوان تحقیقی از مریم روستایی
- تیتربه واژه نیرو میدهد – گفتاری از دکترمجیدرضائیان
- معرفی کتاب مدیریت علمی روابط عمومی
علاقه مندان می توانند جهت دریافت شماره هشتاد و هشتم ماهنامه روابط عمومی و یا اشتراک ماهنامه، با شماره تلفن 1 -22926770 تماس حاصل نمایند.

 

منبع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد