درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 23:08   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4787صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهشنبه، 2 شهریور 1392 - 20:30
خبرنگاران اخلاق حرفه ای را در کار خود رعایت کنند
  

شارا - مدیرعامل بانک کارآفرین با تاکید براینکه خبرنگاران اخلاق حرفه ای را در کار خود رعایت کنند، گفت: احساس مسئولیت در مقابل تضییع شدن حقی در جامعه و کنجکاو بودن در مورد مسایل، همراه با امانت داری و صداقت در گفتار کار سختی است که خبرنگاران حرفه ای و پایبند به اصول آن را انجام می دهند.

 

به گزارش شارا به نقل از  اداره روابط عمومی، دکتر ولی‌الله سیف در جمع صمیمی با اصحاب رسانه های جمعی و اجتماعی و خبرگزاریها وب سایت های خبری به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار حاضر شد و ضمن قدردانی از زحمات خبرنگاران حوزه اقتصادی و به ویژه خبرنگاران فعال در حوزه بانک، گفت: در طول دوره های مختلفی که در حوزه بانکداری خدمت کرده ام، همواره خاطرات شیرینی از حضور و فعالیت خبرنگارانی داشته ام که در کار خود نگاه حرفه ای را ملاک قرار داده اند به گونه ای که این خاطره ها همیشه در ذهن من ماندگار است.

وی افزود: خبرنگاران از آن بخش فعالان هستند که در برابر تضییع حقوق جامعه احساس مسئولیت می کنند و این حس پیش رو، همواره منجر به آگاهی افکارعمومی شده است که از بیراهه رفتن ها جلوگیری می کند، لذا معتقدم که این روحیه باید تقدیر شود.

مدیرعامل بانک کارآفرین با بیان اینکه وظیفه خبرنگاران بیان حقایق است، گفت: مخالف جهت جامعه حرکت کردن، آسان نیست، اما خبرنگار حرفه ای که امانت داری و صداقت در گفتار را پیشه خود می داند، وظیفه سخت و دشواری را بر دوش دارد.

وی تصریح کرد: کنجکاوی، وجه تمایز خبرنگار حرفه ای و مسئولیت پذیر با دیگران است. او به خوبی می داند که با قلم خود چه اثرات شگرفی در جامعه خواهد گذاشت. ممکن است تصور شود که نوشته های یک خبرنگار چندان اثرگذار نیست اما باید پذیرفت که اینگونه نیست و قلم خبرنگار، بسیاری را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد.


 وی در پایان با اشاره به این نشست، گفت: در این جمع دوستان حرفه ای را می شناسم که در حرفه خود مسئولیت پذیر و پایبند به اصول هستند. امیدوارم هر چه بیشتر بر تعداد و حضور فعال اینگونه خبرنگاران که نگاه حرفه ای در حوزه کاری خود دارند، بیشتر شود و جامعه خبرنگاری ما بیش از گذشته با وظایف و مسئولیت های خود آشنا شود.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد