درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 18:04   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48130صفحه نخست » ادامه مطلب یکسه شنبه، 18 آبان 1400 - 16:50
اهمیت اخلاق در صنعت بانکداری
دیوید کرس، معاون مدیرعامل، امور پولی هنگ کنگ - تعریف من این است: تلاش برای یک شهروند شرکتی خوب بودن؛ در مقام یک سازمان،‌ تلاش برای پایبند بودن به مجموعه‌ای از ارزش‌های اخلاقی معین؛ و تلاش برای برخورد مناسب با همه گروه‌های ذی‌نفع- مشتریان، کارمندان، تأمین‌کنندگان و سهام‌داران- هر سازمان. به نوشته یک نویسنده، به معنی "مرجح دانستن خوب به بد، درست به غلط، انصاف به بی‌انصافی".
  

منظور ما از اخلاق در تجارت چیست؟ تعریف من این است: تلاش برای یک شهروند شرکتی خوب بودن؛ در مقام یک سازمان،‌ تلاش برای پایبند بودن به مجموعه‌ای از ارزش‌های اخلاقی معین؛ و تلاش برای برخورد مناسب با همه گروه‌های ذی‌نفع- مشتریان، کارمندان، تأمین‌کنندگان و سهام‌داران- هر سازمان. به نوشته یک نویسنده، به معنی "مرجح دانستن خوب به بد، درست به غلط، انصاف به بی‌انصافی".

 

بدین ترتیب، آیا هیچ بانک قابل احترامی وجود دارد که اعتراف کند به ارزش‌های اخلاقی مانند راست‌گویی، اتحاد، انصاف،‌ مسئولیت‌پذیری و پاسخ‌گویی اهمیت نمی‌دهد؟ آیا بانکی وجود دارد که اعتراف کند پذیرفتن رشوه در برابر اعطای وام و فریب دادن مشتریان کاری پسندیده است؟ متأسفانه، موضوع به این سادگی نیست. اما به هر حال، گاه میان آن‌چه یک بانک ادعا می‌کند و عمل می‌کند فاصله است.

 

همان‌طور که بحران آسیا نشان داده است،‌ ارزش‌های اخلاقی هنوز در بسیاری از بانک‌ها تثبیت نشده‌ است و از آن‌ها پیروی نمی‌شود. رشوه‌خواری و فساد یکی از اصلی‌ترین مشکلات بانکداری است و رسوایی برخی بانک‌ها و موسسات داخلی و خارجی نشان داد که فرایند اصلاحات هنوز راه درازی در پیش رو دارد.

لینک دانلود:  https://kpri.ir/?p=7372


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد