درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 07:08   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48154صفحه نخست » مقالات روابط عمومیجمعه، 21 آبان 1400 - 20:16
نقش روابط‌عمومی در شرکت‌های بین‌المللی قرن 21
پروفسور پاول. ای. آرجنتی - من دیگر اعتقاد ندارم که شرکت‌ها خود قادر به برقراری ارتباط باشند و شرکت‌های شما سعی می‌کنند تا به واسطه متمرکز شدن بر موضوعاتی مانند جهانی‌شدن با دیدگاهی استراتژیک‌تر به تثبیت جایگاه خود بپردازند. آن‌چه از شما می‌خواهم این است که به طرحی درباره سال‌های آتی که در نوشته‌ها، مشاوره‌ها و تدریسم انعکاس یافته نگاهی دقیق بیاندازید.
  

اگر کسی به من گفته بود که من در سال 1994 پس از اعلام نظرم درباره ارتباطات شرکتی این‌جا (در این کنفرانس) خواهم بود، هرگز سخن او را باور نمی‌کردم. من اصرار داشتم به تخریب تمامی تفکرات قدیمی درباره این‌که شرکت‌ها چگونه ارتباط برقرار می‌کنند، بپردازم. من در مقاله‌ام با عنوان «ارتباطات شرکتی» عمداً سعی داشتم تا خود را از روابط‌عمومی دور نگه دارم. اما خدا می‌داند که روابط‌عمومی خودش از من فاصله گرفت.


آمدنم به این‌جا بیان‌گر این است که زمانه چه‌قدر تغییر کرده است. من دیگر اعتقاد ندارم که شرکت‌ها خود قادر به برقراری ارتباط باشند و شرکت‌های شما سعی می‌کنند تا به واسطه متمرکز شدن بر موضوعاتی مانند جهانی‌شدن با دیدگاهی استراتژیک‌تر به تثبیت جایگاه خود بپردازند. آن‌چه از شما می‌خواهم این است که به طرحی درباره سال‌های آتی که در نوشته‌ها، مشاوره‌ها و تدریسم انعکاس یافته نگاهی دقیق بیاندازید.


و آن این است که زمینه فعالیت‌مان را مدنظر قرار دهیم که آیا روابط عمومی، ارتباطات شرکتی یا امور عمومی است. ما احتیاجی به تاکتیک‌‌گرایان نداریم، بلکه استراتژیست‌ها هستند که برای ما مهم‌اند.


بنابراین اجازه دهید 3 دلیلی که حضور بنده را در این جمع توجیه می‌کند خدمت‌تان عرض کنم. این که چرا من به شرکت‌های شما اعتقاد دارم و مهم‌تر این‌که چرا مشتریان شرکت‌های شما می‌خواهند از طریق تمرکز بر روش‌هایی استراتژیک‌تر در زمینه ارتباطات خود را احیا کنند.

فهرست مطالب
دلیل اول: عدم تمرکز کافی بر روی روش‌های استفاده از استراتژی
دلیل دوم: ابتدا به احیای خود بپردازید
دلیل سوم: شما دیدگاه وسیع‌تری دارید


 

لینک دانلود: https://kpri.ir/?p=7498



 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد