درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 00:10   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48615صفحه نخست » ادامه مطلب یکجمعه، 24 دی 1400 - 07:26
روندهای بانکداری برای سال 2022 (3): حرکت به سمت «ابر»
برای ایجاد ظرفیت‌های جدید و سرعت در ارائه خدمات، بانکها و اتحادیه های اعتباری باید به دنبال راه حل های رایانش ابری برای ذخیره داده ها و پشتیبانی از تحلیل های کاربردی باشند. زیرساخت های مبتنی بر ابر می تواند به سازمان های بانکی کمک کند تا در یک لحظه نسبت به تغییرات بازار واکنش نشان دهند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| اکثر سازمان های بانکی و خدمات مالی به دلیل پیچیدگی و نگرانی های قابل توجه در مورد امنیت، ریسک، حاکمیت و کنترل، هنوز سیستم های اصلی را در فضای ابری مستقر نکرده اند.


برای ایجاد ظرفیت‌های جدید و سرعت در ارائه خدمات، بانکها و اتحادیه های اعتباری باید به دنبال راه حل های رایانش ابری برای ذخیره داده ها و پشتیبانی از تحلیل های کاربردی باشند. زیرساخت های مبتنی بر ابر می تواند به سازمان های بانکی کمک کند تا در یک لحظه نسبت به تغییرات بازار واکنش نشان دهند.

به گفته IBM، «سازمان‌ها فرصت بسیار زیادی برای استفاده از محاسبات ابری برای هدایت نوآوری و بهبود موقعیت رقابتی خود دارند. رایانش ابری – چه خصوصی، چه ترکیبی یا عمومی – سازمان ها را قادر می سازد تا در عین کاهش هزینه های فناوری اطلاعات و هزینه های عملیاتی، چابک تر باشند. علاوه بر این، مدل‌های ابری سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا تحول دیجیتالی لازم برای رقابتی ماندن در آینده را بپذیرند.

 

بر اساس گزارش IBM، اکثر سازمان‌های خدمات مالی هنوز سیستم‌های اصلی را در فضای ابری مستقر نکرده‌اند. دلایل اصلی آن، پیچیدگی و نگرانی‌هایی در مورد امنیت، ریسک، حاکمیت و کنترل است.

 

بانک‌ها به طور فزاینده‌ای به راه‌حل‌های رایانش ابری برای ذخیره داده‌ها و پشتیبانی از تحلیل‌های کاربردی نگاه می‌کنند.  راه‌حل‌های ابری موجب تقویت بینش مشتری، بهبود کارایی، افزایش نوآوری، چابکی بیشتر و کاهش خطر امنیت می‌شود. راه‌حل‌های ابری همچنین بهره‌وری انسان را افزایش و بینش‌هایی را ارائه می‌دهند که می‌توانند تأثیر مثبتی بر تحول داشته باشند.

راه حل های رایانش ابری در بازار موسسات مالی سنتی و غیرسنتی در سال 2022 رایج خواهند شد. سازمان ها در هر اندازه باید به سمت ابر حرکت کنند تا باقی بمانند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد