درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 13:21   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48616صفحه نخست » ادامه مطلب یکشنبه، 25 دی 1400 - 07:28
روندهای بانکداری برای سال 2022 (4): اتوماسیون فرآیند هوشمند
ابزارهای اتوماسیون فرآیند مانند اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) و اتوماسیون فرآیند دیجیتال (DPA) همچنان در سال 2022 از رشد بیشتری برخوردار خواهند بود زیرا موسسات مالی مزایایی فراتر از بهبود کارایی را درک می کنند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| به گفته مک‌کینزی، تقریباً نیمی از تمام فعالیت‌های کاری موجود می‌توانند در چند دهه آینده خودکار شوند، زیرا اتوماسیون فرآیند و مجازی‌سازی سطح بعدی رایج‌تر می‌شود.

مک کینزی پیش بینی می کند: «تا سال 2025، بیش از 50 میلیارد دستگاه به اینترنت اشیا (IoT) متصل خواهند شد. ربات ها، اتوماسیون، چاپ سه بعدی و موارد دیگر حدود 79.4 زتابایت داده در سال تولید می کنند. این معادل فرصت هایی برای کارایی بیشتر و داده های پیشرفته برای تصمیم گیری بهتر است.
 
 ابزارهای اتوماسیون فرآیند مانند اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) و اتوماسیون فرآیند دیجیتال (DPA) همچنان در سال 2022 از رشد بیشتری برخوردار خواهند بود زیرا موسسات مالی مزایایی فراتر از بهبود کارایی را درک می کنند.
 
 بیش از هر زمان دیگری،
بانکها و اتحادیه‌های اعتباری متوجه شده‌اند که تجربه مشتری دیجیتالی عالی را نمی‌توان بدون یک دفتر پشتیبان دیجیتال ارائه کرد. این شامل افتتاح حساب جدید کارآمدتر، ورود مشتری و مدیریت درخواست وام دیجیتالی است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد