درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 02:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 48618صفحه نخست » ادامه مطلب یکدوشنبه، 27 دی 1400 - 10:28
روندهای بانکداری برای سال 2022 (6): تحول بانکداری دیجیتال هرگز متوقف نمی‌شود
گزارش بانکداری دیجیتال تحقیقات قابل توجهی در مورد روندهای بانکداری پس از همه گیری انجام داد و دریافت که بزرگترین چالش اکثر مؤسسات مالی، فناوری قدیمی نیست. بزرگترین نیاز، رهبری، چشم انداز و فرهنگی خواهد بود که تغییرات را در بر می گیرد، مایل به ریسک است و آماده است تا سازمان خود را به چیزی کاملاً متفاوت با آنچه از زمان شکل گیری آنها بوده تبدیل کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در سال 2021، موسسات مالی شروع به درک این موضوع کردند که تحول بانکداری دیجیتال یک سفر است نه مقصد. سازمان ها متوجه شدند که سطح بلوغ در هر زمینه ای بر اساس اهداف تجاری، سرمایه گذاری های انجام شده و پویایی بازار متفاوت است.

 

گزارش بانکداری دیجیتال نشان داد که ارتباط مستقیمی بین بلوغ بانکداری دیجیتال بیشتر و عملکرد مالی برتر وجود دارد. این تحقیق همچنین رابطه ای بین بلوغ تحول دیجیتال، بلوغ نوآوری و بلوغ داده در موسسات مالی پیدا کرد. به عبارت دیگر، زمانی که رهبری و فرهنگ یک سازمان تعهد به بلوغ دیجیتالی را نشان می‌دهد، همه اجزای تحول دیجیتال بهبود می‌یابند.

با توجه به نتایج گزارش مانند استفاده از داده ها برای ایجاد تجارب بهبود یافته در مشتری، واضح است که سرمایه گذاری ها در تحول بانکداری دیجیتال باید همچنان افزایش یابد. مزیت فرآیند تحول بانکداری دیجیتال قوی می‌تواند هزینه‌ها را از طریق بهبود و افزایش کارایی کاهش دهد و در تجارب بهبودیافته ناشی از نوآوری، شخصی‌سازی، رضایت و رشد کارمندان را جبران کند.

گزارش بانکداری دیجیتال تحقیقات قابل توجهی در مورد روندهای
بانکداری پس از همه گیری انجام داد و دریافت که بزرگترین چالش اکثر مؤسسات مالی، فناوری قدیمی نیست. بزرگترین نیاز، رهبری، چشم انداز و فرهنگی خواهد بود که تغییرات را در بر می گیرد، مایل به ریسک است و آماده است تا سازمان خود را به چیزی کاملاً متفاوت با آنچه از زمان شکل گیری آنها بوده تبدیل کند.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد