درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 01:46   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد
  نگاهی به بحث داغ در اجلاس هوش مصنوعی نیویورک
  استراتژی‌هایی برای ایجاد توسعه رهبری با بودجه محدود
  چالش روابط‌عمومی: غلبه بر چالش‌های بودجه
  واشنگتن پست در آستانه پذیرش تاریکی است
  تعامل و روابط انسانی در دنیای هوش مصنوعی: اصالت در روابط‌عمومی
  ۸ نشانه زبان بدن که نشان می‌دهد کسی همیشه نیاز به کنترل دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 49299صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 27 فروردین 1401 - 13:02
روابط‌عمومی یکپارچه: بسط و تفصیل
وظیفۀ شاغلان امروز روابط‌عمومی از تسهیل کنندگان ارتباطات به تأثیرگذاری مدبّرانه و مردان میدان راهبردی تغییر می‌یابد. در زمان تلاقی روابط‌عمومی با رسانه‌های اجتماعی، و در حین یکی شدن ارتباطات با تکنولوژی، متخصّصان روابط‌عمومی فرصتی برای بسط مجموعه مهارت‌های خود و نیز اقدامات روابط‌عمومی خویش به دست می‌آورند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| از آنجا که رسانه‌های اجتماعی حرارت و اشتعال جدیدی به حرفۀ روابط‌عمومی اعطاء کرده و در دنیای جدیدی از ارتباطات نفوذ کرده، نقش و مسئولیت متخصصان حرفۀ روابط‌عمومی رو به افزایش است و آنها در حال یکپارچه کردن مساعی خود با سایر بخش‌های سازمان‌های متبوعۀ خود هستند.

وظیفۀ شاغلان امروز روابط‌عمومی از تسهیل کنندگان ارتباطات به تأثیرگذاری مدبرانه و مردان میدان راهبردی تغییر می‌یابد. در زمان تلاقی روابط‌عمومی با رسانه‌های اجتماعی، و در حین یکی شدن ارتباطات با تکنولوژی، متخصصان روابط‌عمومی فرصتی برای بسط مجموعه مهارت‌های خود و نیز اقدامات روابط‌عمومی خویش به دست می‌آورند.
 
 دیردر کی. برکنریج، مؤلف کتاب‌‌های"رسانه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی: هشت اقدام جدید برای متخصص روابط‌عمومی،" و "روابط‌عمومی2" (که توسط انتشارات کارگزار روابط‌عمومی منتشر شد) در این باره بحث می‌کند که کاربرد تکنولوژی و ارتباطات با هم چگونه نما و تصویر روابط‌عمومی را در چشم مدیران اجرایی و عامۀ مردم ارتقاء می‌بخشد.
 
 متخصصان روابط‌عمومی دست به اقدامات جدید می‌زنند و به طور فعال و جدی با وظایف زیر با رسانه‌های اجتماعی ارتباط خواهند داشت؛ به عنوان:
 
 • سیاست‌گذاران روابط‌عمومی برای هدایت گروه ژرف‌اندیش و راهبرد [استراتژیست] از بخش‌های متفاوت سازمان که در بازرسی‌ها، تدوین سیاست و حکمروایی اجتماعی مشارکت دارند.
 
 • مولدین همکاری داخلی و سازمان دهندگان ارتباطات غیر رسمی که، با تکنولوژی جمعی، فرصت‌های بیشتری را برای نوآوری و تدوین محتوای هدفمند و برنامه‌های هدف‌دار ارتباطی پدید می‌آورند.
 
 • آزمایش کنندگان تکنولوژی روابط‌عمومی و تحلیل‌گران ارتباطی، که از قابلیت‌های جدید در تکنولوژی ارتباطات برای تجربه کردن جدیدترین منابع، نرم‌افزارهای کاربردی و ابزارهای رسانه‌ای اجتماعی استفاده می‌کنند.
 
 • متخصصان پیش‌بحران و اعضاء گروه ضربت حُسن شهرت، که مبتکرتر و کاملاً آماده برای بحران اجتماعی می‌شوند، و تصویر مطلوب برای علامت تجاری را در جمیع اوقات حفظ می‌کنند. و
 
 • اساتید سنجش، که قادر خواهند بود برنامه‌هایی تدوین نمایند که ابزارهای سنجشی را که مدیران اجرایی انتظار دارند در اختیار آنها قرار دهند، تأثیر ارتباطات را مکشوف سازند و نتایج ارزشمند تجاری را آشکار نمایند.
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود


  چرا رهبران بزرگ همیشه مهربان هستند - اما همیشه خوب نیستند


  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»


  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی


  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد