درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 10:00   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4936صفحه نخست » صوت و فیلم روابط عمومیسه شنبه، 12 شهریور 1392 - 08:29
دیدگاه های امروز وزیر کشور پیرامون روابط عمومی
  

 دیدگاه های امروز وزیر کشور پیرامون روابط عمومی
 

 به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)، حمید عمولشکریان ـ خبرنگار شارا در اولین کنفرانس مطبوعاتی وزیر کشور در کنفرانس خبری با اهالی رسانه با طرح سوال از وزیر از دیدگاه های ایشان در حوزه اطلاع‌رسانی و تغییرات احتمالی مدیران روابط عمومی در استانداری‌ها و فرمانداری‌ها جویا شد. دکتر رحمانی فضلی در این خصوص گفت: همانطور که نگاه توسعه‌ای در تمام بخش‌های وزارت کشور و استانداری‌ها و فرمانداری‌ها اعمال می‌شود در مدیریت‌های ارتباطات استانداری‌ها و فرمانداری‌ها با توجه به شایسته سالاری‌ و عملکرد مدیران روابط‌عمومی گذشته، تغییرات حاصل می‌شود...


رحمانی فضلی در خصوص برنامه هایش برای احیای حقوق شهروندی و اهمیت کار خبرنگاران و رسانه های جمعی خاطر نشان کرد: من ۱۰ سال در واحد مرکزی خبر صداوسیما حضور داشتم و به عنوان یکی از اعضای این خانواده محسوب می شوم و تاثیر خبرنگاران در حوزه‌های مختلف را به خوبی می دانم و تا اندازه ای که بتوانم در رفع نواقص این حوزه تلاش می کنم، در خصوص حقوق شهروندی ما بالاتر از قانون نیستیم و فصل سوم قانون اساسی تاکید بر حقوق شهروندی است. متأسفانه برخی از اقدامات و عملکردها در بحث حقوق شهروندی ایجاد شده است که باعث شده برخی موانع در مسیر کار الزامی شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برنامه شما برای انتخاب مدیران شایسته در سطح مدیران روابط عمومی فرمانداری ها و استانداری ها چیست؟، اظهار داشت: همین نگاهی که الان داریم برای همه مدیران حاکم است، یعنی بر طبق اصولی که حاکم است، تصمیم می گیریم. مبنا برای تغییر همه نیست آنهایی که کارشان خوب باشد به کار خود ادامه می دهند و اگر قرار بر تغییر باشد، یقین بدانیم تابع اصول است.

وزیر کشور با بیان اینکه در شرایط کنونی کسی نقش رسانه ها را نفی نمی کند، گفت: رسانه ملی با توجه به حوزه پوشش و اثرگذاری می تواند بسیار موثر باشد و می تواند در مشارکت بیشتر به ما کمک کند و این به نفع ما است که مشارکت صورت بگیرد و در حوزه اجتماعی بتوانیم در قانونمند کردن رفتار اجتماعی تلاش کنیم.

 در پایان دکتر رحمانی فضلی از عملکرد مدیر روابط‌عمومی وزارت کشور (دکتر اصل‌مند) و کارمندان گمنام روابط‌عمومی در برگزاری، هماهنگی و پوشش رسانه‌ای که با حضور بیش از 350 خبرنگار و عکاس در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صورت گرفت، تقدیر و تشکر به عمل آورد.
 

 

   
  

فايل ها الصاقي:

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد