درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 11:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50081صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهدوشنبه، 3 مرداد 1401 - 15:05
چرا بسیاری از بانک‌ها دومین پلتفرم رسانه اجتماعی و موتور جستجوی بزرگ جهان را نادیده می‌گیرند؟
بر اساس تحقیقات هوروویتز، یوتیوب در حال حاضر دومین موتور جستجوی بزرگ جهان و دومین پلتفرم بزرگ رسانه های اجتماعی با بیش از 2.2 میلیارد کاربر فعال ماهانه است که 81 درصد از بزرگسالان ایالات متحده را تشکیل می دهند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| جای تعجب است که بسیاری از بانک ها یوتیوب، دومین پلتفرم رسانه اجتماعی و موتور جستجوی بزرگ جهان را نادیده می گیرند. یوتیوب می تواند یک کانال ارزشمند برای بازاریابی بانکی و ویدیوهای مشاوره باشد که تجربه مشتری و آگاهی از برند را بهبود می بخشد.
 
 در حالی که بسیاری از بازاریابان بانکی، یوتیوب را برای سرگرمی تماشا می کنند، تعداد کمی به طور کامل از این پلتفرم برای بازاریابی، مشاوره و معرفی موسسه خود استفاده می کنند.

پلتفرم اشتراک‌گذاری ویدئو، فرصت قابل توجهی را برای بانک‌ها برای بازاریابی محصولات خود، ایجاد وفاداری و افزایش تجربه مشتری فراهم می‌کند.
 
 بر اساس تحقیقات هوروویتز، یوتیوب در حال حاضر دومین موتور جستجوی بزرگ جهان و دومین پلتفرم بزرگ رسانه های اجتماعی با بیش از 2.2 میلیارد کاربر فعال ماهانه است که 81 درصد از بزرگسالان ایالات متحده را تشکیل می دهند.
 
 با این حال، تسلط بر یوتیوب ممکن است دشوار باشد و به ترکیب مناسبی از ارتباط، اعتبار و بهینه سازی جستجو نیاز دارد. کارشناسان می گویند تمایل به آزمایش و فرصت دادن به نتایج برای رشد، کلید موفقیت یوتیوب است.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد