درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 21:51   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 50233صفحه نخست » ادامه مطلب چهاردوشنبه، 24 مرداد 1401 - 14:25
مراسم تودیع و معارفه مدیر روابط‌عمومی‌ بانک ملت برگزار شد
در مراسمی که با حضور مدیرعامل، اعضای هیات عامل و همچنین مهدی محمدی رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، حمید یادروج به عنوان مشاور مدیرعامل و رئیس جدید اداره کل روابط‌عمومی‌ بانک ملت معرفی و از زحمات علی‌اکبر صابریان در طول تصدی مدیریت امور اداره کل دفتر مدیریت و روابط‌عمومی‌، تجلیل شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| با صدور حکمی از سوی مدیرعامل بانک ملت، حمید یادروج سکان هدایت اداره کل روابط‌عمومی‌ این بانک را در دست گرفت.

 

به گزارش روابط‌عمومی‌ بانک ملت، در مراسمی که با حضور مدیرعامل، اعضای هیات عامل و همچنین مهدی محمدی رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، حمید یادروج به عنوان مشاور مدیرعامل و رئیس جدید اداره کل روابط‌عمومی‌ بانک ملت معرفی و از زحمات علی‌اکبر صابریان در طول تصدی مدیریت امور اداره کل دفتر مدیریت و روابط‌عمومی‌، تجلیل شد.

رضا دولت آبادی در مراسم معارفه و تجلیل مدیران جدید و پیشین اداره کل روابط‌عمومی‌ بانک ملت با قدردانی از صابریان، صبوری، دانایی و حرفه‌ای‌گری را از ویژگی‌های وی خواند و اظهار امیدواری کرد که با انتصاب مدیر جدید، روابط‌عمومی‌ این بانک بهتر از گذشته در عرصه‌های مختلف درخشش داشته باشد.

 

وی از حمید یادروج نیز به عنوان یکی از جوانان فعال و پرانرژی در عرصه رسانه نام برد و تاکید کرد: بی‌تردید با تدابیر و سیاست‌های مدیر جدید و همکاری و همیاری تمامی کارکنان روابط‌عمومی‌، نام بانک ملت بیش از پیش در حوزه‌های مختلف مطرح خواهد شد.

 

محمدی، رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ و اطلاع‌رسانی وزارت اقتصاد نیز با تبریک انتصاب حمید یادروج و تجلیل از تلاش‌های صابریان اظهار امیدواری کرد که روابط‌عمومی‌ بانک ملت بتواند بیش از گذشته همگام با سیاست‌های دولت و در راستای اعتلای نام این بانک نقش‌آفرینی داشته باشد.

 

با حکم مدیرعامل بانک ملت، صابریان از این پس به عنوان مشاور عالی مدیرعامل در این بانک فعالیت خواهد کرد.

 

این گزارش حاکی است، حمید یادروج دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی مدیریت صنایع و دانش آموخته کارگردانی سینماست.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد