درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 00:48   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 51291صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیشنبه، 1 بهمن 1401 - 12:36
در همایش روابط‌عمومی الکترونیک ارائه می‌شود:
راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در تشخیص کلمات کلیدی سایت
در همایش روابط‌عمومی الکترونیک ارائه می‌شود: - قاله «راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در تشخیص کلمات کلیدی سایت» تالیف مشترک مریم حاجی اسمعیلی، مرتضی کللی خورموجی، مهدی کرمی، مهرشاد کاکاسلطانی در پانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک ارائه خواهد شد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مقاله «راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در تشخیص کلمات کلیدی سایت» تالیف مشترک مریم حاجی اسمعیلی، مرتضی کللی خورموجی، مهدی کرمی، مهرشاد کاکاسلطانی در پانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک ارائه خواهد شد.

مقاله «راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در تشخیص کلمات کلیدی سایت» که جزو سه مقاله برتر در بخش فراخوان پانزدهمین همایش
روابط‌عمومی الکترونیک است، در این رویداد ارائه می‌شود.

این اثر که حاصل تالیف مشترک مریم حاجی اسمعیلی، مرتضی کللی خورموجی، مهدی کرمی، مهرشاد کاکاسلطانی است، با هدف توصیف وضعیت فعلی هوش مصنوعی در فرآیندهای جستجوی کلمات کلیدی سایت و ارائه مدل متوالی پنج مرحله‌ای نوشته شده است که از نوعی راه‌حل بازاریابی هوشمند استفاده می‌‌‌کند که می‌‌‌تواند رؤیت‌پذیری وب‌سایت‌‌‌ها از طریق واژگان کلیدی به نحو قابل توجهی افزایش دهد.

نویسندگان این مقاله معتقدند شناسایی واژگان کلیدی مناسب به ادغام بیشتر جستجوی صوتی در گوگل کمک می‌‌‌کند زیرا عبارات طولانی یا مبهم که با لهجه‌‌‌های بسیاری گفته می‌‌‌شوند می‌‌‌توانند به مانعی در یافتن محصولات و خدمات مورد نظر تبدیل شوند.

در ادامه خلاصه‌ای از این مقاله آورده شده است: «تحولات فناوری در سال‌‌‌های اخیر صنایع بسیاری را به تکاپو درآورده است. بازاریابی به مرحله‌ای از تکامل خود رسیده که انطباق با روندهای دیجیتال امری ضروری است. اگرچه این حرکت به نظر می‌رسد صرفاً انگیزه‌ای برای فعالان کسب و کار باشد، ولیکن در اصل کاربردها و سیستم‌های خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی باعث کاهش پیچیدگی فرآیندهای کلاسیک هدف‌گذاری و سفارشی‌سازی ارائه محصولات و طرح‌های دیجیتال بر روی وب سایت‌ها می‌شوند. در بسیاری از شرایط، پلتفرم‌های‌ به‌‌کار رفته برای تبلیغات آنلاین حاوی الگوریتم‌هایی برای شناسایی بهترین ترکیب کلمات کلیدی هستند.

واژگان کلیدی، در کنار سایر مؤلفه‌ها، یکی از مهم‌ترین اجزای راهبرد مناسب سئو در کسب‌و‌کار آنلاین هستند. واژگان کلیدی در واقع آن دسته از عبارات و واژگان کلیدی هستند که کاربر برای یافتن سایت در موتورهای جستجو استفاده می‌‌‌کند. اساساً، سایت بهینه‌شده باید به زبان رایج مردم باشد و از همان واژگان کلیدی کاربران در محتوا، متا، متن جایگزین تصاویر و غیره استفاده کند.

در این محیط متغیر، یکی از معدود مواردی که ثابت مانده مطالعۀ واژگان کلیدی و یافتن مناسب‌ترین و مرتبط‌ترین واژگان برای شناسایی سایت کسب‌و‌کار خاص است. ضرورت یافتن واژگان کلیدی همچنان وجود دارد اما روش انجام آن تکامل یافته است.

با مطالعۀ واژگان کلیدی به‌کاررفته در یک بازار خاص، نه‌تنها می‌‌‌توان الگویی از اصطلاحات و عبارات را تعیین کرد که در راهبرد سئو باید گنجانده شوند، بلکه می‌‌‌توان موارد بیشتری را دربارۀ مشتریان بالقوه مشخص کرد: خواسته‌ها، نیازها، انتظارات، علایق و غیره. مهم‌ترین نکته در واقع جذب کردن بازدیدکنندگان علاقه‌مند با احتمال تبدیل زیاد است. مطالعۀ کلیدواژه‌‌‌ها امکان پیش‌بینی تغییرات در بازار، انطباق با این تغییرات و ایجاد محصولات، خدمات و پیشنهادهایی را فراهم می‌کند که کاربران دائماً آنها را جستجو می‌‌‌کنند.

هدف نویسندگان توصیف وضعیت فعلی هوش مصنوعی در فرآیندهای جستجوی کلمات کلیدی سایت و ارائه مدل متوالی پنج مرحله‌ای است که از نوعی راه‌حل بازاریابی هوشمند استفاده می‌‌‌کند که می‌‌‌تواند رؤیت‌پذیری وب‌سایت‌‌‌ها از طریق واژگان کلیدی را به نحو قابل توجهی افزایش دهد. شناسایی واژگان کلیدی مناسب به ادغام بیشتر جستجوی صوتی در گوگل کمک می‌‌‌کند زیرا عبارات طولانی یا مبهم که با لهجه‌‌‌های بسیاری گفته می‌‌‌شوند می‌‌‌توانند به مانعی در یافتن محصولات و خدمات مورد نظر تبدیل شوند.»

پانزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، با موضوع اصلی «هوش مصنوعی، انسان طبیعی و روابط‌عمومی فراگیر» ۲۴بهمن‌ماه در هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.
 

لازم به ذکر است شرکت‌کنندگان در این همایش عضو باشگاه مدیریت ارتباطات یونسکو ایران خواهند شد و گواهینامه حضور در این همایش را از این باشگاه دریافت خواهند کرد.

علاقه‌مندان به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۳۵۶۷۳۲ تماس حاصل نمایند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
.
| 1402/4/31 - 16:06 |     0     0     |
سلام در مورد کار با سایت هوش مصنوعی هیوا لطفا توضیح بدید


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد