درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 23:47   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52547صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 12:10
6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
اکثر رهبران سازمان هیچ توجهی به این حرفه ندارند. آنها بر این باورند که هر کسی می تواند کار روابط‌عمومی را انجام دهد. آنها درک نزدیک‌بینی از این حرفه دارند، بنابراین نیازی به مشارکت یک روابط‌عمومی داخلی و مشاور برای مدیریت شهرت خود نمی‌بینند.
  

محدودیت مالی

شکی نیست که سازمان ها در حال کاهش بودجه هستند و در نتیجه منجر به تامین مالی ضعیف بخش
روابط‌عمومی می شود. بستن کمربند مالی جریان بودجه روابط‌عمومی را متوقف کرده است.

افزایش بستر ارتباطی

پلتفرم های ارتباطی راهی سریع و آسان برای انتشار پیام ها به مخاطبان هدف ارائه می دهند. اما انتخاب کانال های ارتباطی مناسب برای مشتریان می تواند پر زحمت باشد. اگرچه بسیاری از رسانه های اجتماعی برای استفاده رایگان هستند. با این حال، برای دسترسی به مخاطبان مناسب، انتقال پیام های خود به آنها و به دست آوردن نتایج مطلوب، باید زمان زیادی سرمایه گذاری کرد.

مدیریت انتظارات مشتری

این مشکلی است که مشتریان از شما انتظار دارند جادو انجام دهید تا انتظارات تصوری آنها را برآورده کنید. آنها از شما انتظار دارند که با هر بودجه ای کار کنید. آنها انتظارات غیرواقع بینانه ای از پوشش رسانه ای دارند و اینکه بودجه آنها تا کجا افزایش می یابد. با وجود این چالش‌ها، یک تمرین‌کننده باید دامنه کمپین خود را کاهش دهد تا حداقل به نتیجه مطلوب برسد.

قدردانی ضعیف از حرفه در بین رهبران سازمان های دولتی و خصوصی

اکثر رهبران سازمان هیچ توجهی به این حرفه ندارند. آنها بر این باورند که هر کسی می تواند کار روابط‌عمومی را انجام دهد. آنها درک نزدیک‌بینی از این حرفه دارند، بنابراین نیازی به مشارکت یک روابط‌عمومی داخلی و مشاور برای مدیریت شهرت خود نمی‌بینند.

آگاهی پایین از روابط‌عمومی و معنای آن

روابط‌عمومی هنوز در اکثر کشورهای در حال توسعه جهان یک پدیده در حال تحول است. این امر باعث شده است که گسترش این رشته در جهان به عقب برگردد. روابط‌عمومی فقط یک موضوع در ارتباطات جمعی یا بازاریابی یا یک رشته است. تا زمانی که تمرین‌کنندگان به زنگ بیدارباش برخیزند، این رشته ممکن است به مرگ طبیعی در این کشورها بمیرد.

استفاده ضعیف از رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی پایه و اساس برتری روابط‌عمومی را در عصر دیجیتال تشکیل داده اند. هر تمرین‌کننده‌ای که در استفاده از آن دچار مشکل و کاستی باشد، ممکن است به زودی از این حرفه خارج شود. رسانه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، لینکداین، توییتر و غیره در عصر حاضر از فعالیت ما برجسته هستند. با این حال اکثر کاربران شبکه های اجتماعی از آنها سوء استفاده زیادی می کنند.

نویسنده: علیرضا شواخی زواره، کارشناس روابط‌عمومی و ارتباطات
شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد