درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 - 16:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52547صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 12:10
6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
اکثر رهبران سازمان هیچ توجهی به این حرفه ندارند. آنها بر این باورند که هر کسی می تواند کار روابط‌عمومی را انجام دهد. آنها درک نزدیک‌بینی از این حرفه دارند، بنابراین نیازی به مشارکت یک روابط‌عمومی داخلی و مشاور برای مدیریت شهرت خود نمی‌بینند.
  

محدودیت مالی

شکی نیست که سازمان ها در حال کاهش بودجه هستند و در نتیجه منجر به تامین مالی ضعیف بخش
روابط‌عمومی می شود. بستن کمربند مالی جریان بودجه روابط‌عمومی را متوقف کرده است.

افزایش بستر ارتباطی

پلتفرم های ارتباطی راهی سریع و آسان برای انتشار پیام ها به مخاطبان هدف ارائه می دهند. اما انتخاب کانال های ارتباطی مناسب برای مشتریان می تواند پر زحمت باشد. اگرچه بسیاری از رسانه های اجتماعی برای استفاده رایگان هستند. با این حال، برای دسترسی به مخاطبان مناسب، انتقال پیام های خود به آنها و به دست آوردن نتایج مطلوب، باید زمان زیادی سرمایه گذاری کرد.

مدیریت انتظارات مشتری

این مشکلی است که مشتریان از شما انتظار دارند جادو انجام دهید تا انتظارات تصوری آنها را برآورده کنید. آنها از شما انتظار دارند که با هر بودجه ای کار کنید. آنها انتظارات غیرواقع بینانه ای از پوشش رسانه ای دارند و اینکه بودجه آنها تا کجا افزایش می یابد. با وجود این چالش‌ها، یک تمرین‌کننده باید دامنه کمپین خود را کاهش دهد تا حداقل به نتیجه مطلوب برسد.

قدردانی ضعیف از حرفه در بین رهبران سازمان های دولتی و خصوصی

اکثر رهبران سازمان هیچ توجهی به این حرفه ندارند. آنها بر این باورند که هر کسی می تواند کار روابط‌عمومی را انجام دهد. آنها درک نزدیک‌بینی از این حرفه دارند، بنابراین نیازی به مشارکت یک روابط‌عمومی داخلی و مشاور برای مدیریت شهرت خود نمی‌بینند.

آگاهی پایین از روابط‌عمومی و معنای آن

روابط‌عمومی هنوز در اکثر کشورهای در حال توسعه جهان یک پدیده در حال تحول است. این امر باعث شده است که گسترش این رشته در جهان به عقب برگردد. روابط‌عمومی فقط یک موضوع در ارتباطات جمعی یا بازاریابی یا یک رشته است. تا زمانی که تمرین‌کنندگان به زنگ بیدارباش برخیزند، این رشته ممکن است به مرگ طبیعی در این کشورها بمیرد.

استفاده ضعیف از رسانه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی پایه و اساس برتری روابط‌عمومی را در عصر دیجیتال تشکیل داده اند. هر تمرین‌کننده‌ای که در استفاده از آن دچار مشکل و کاستی باشد، ممکن است به زودی از این حرفه خارج شود. رسانه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، لینکداین، توییتر و غیره در عصر حاضر از فعالیت ما برجسته هستند. با این حال اکثر کاربران شبکه های اجتماعی از آنها سوء استفاده زیادی می کنند.

نویسنده: علیرضا شواخی زواره، کارشناس روابط‌عمومی و ارتباطات
شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد