درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 23:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 52583صفحه نخست » گفتگوسه شنبه، 30 خرداد 1402 - 19:24
نقش کارگروه روابط‌عمومی‌ سندیکا در توسعه‌ و ترویج فرهنگ بیمه
نقش کارگروه روابط‌عمومی‌ سندیکا در توسعه‌ و ترویج فرهنگ بیمه را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
سیدفرید میرموسوی، مدیر روابط‌عمومی و تبلیغات شرکت بیمه دی بار دیگر به عنوان دبیر اول کارگروه روابط‌عمومی‌ سندیکای بیمه‌گران ایران انتخاب شد. کارگروه روابط‌عمومی‌ به دلیل ماهیت فعالیت این واحد، همیشه کارکردی متفاوت و محوری در سندیکای بیمه‌گران ایران برعهده داشته و درخشش کسانی چون مهدی شمسایی، بهروز میرزایی و داود شکری دبیران سابق این کارگروه، انتظارات ویژه‌ای را در اذهان پدید آورده و بار مسؤلیت میرموسوی را نیز سنگین‌تر ساخته است.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || سیدفرید میرموسوی، مدیر روابط‌عمومی و تبلیغات شرکت بیمه دی بار دیگر به عنوان دبیر اول کارگروه روابط‌عمومی‌ سندیکای بیمه‌گران ایران انتخاب شد. کارگروه روابط‌عمومی‌ به دلیل ماهیت فعالیت این واحد، همیشه کارکردی متفاوت و محوری در سندیکای بیمه‌گران ایران برعهده داشته و درخشش کسانی چون مهدی شمسایی، بهروز میرزایی و داود شکری دبیران سابق این کارگروه، انتظارات ویژه‌ای را در اذهان پدید آورده و بار مسؤلیت میرموسوی را نیز سنگین‌تر ساخته است.

در همین رابطه‌ با ایشان گفت‌وگویی داشتیم که ماحصل آن را در زیر می‌خوانید:
 
 آقای میرموسوی جنابعالی نقش روابط‌عمومی‌ها‌ی صنعت بیمه در افزایش ضریب نفوذ بیمه را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
 
 _ افزایش ضریب نفوذ بیمه در میان عموم مردم، ناشی از متغیرهایی است که یکی از مهم‌ترین آنها، توسعه‌ی فرهنگ بیمه بوده و بدیهی است متولی این موضوع نیز، روابط‌عمومی‌ها‌ی شرکت‌های بیمه‌ای هستند. در این خصوص هر چه روابط‌عمومی‌ها‌ عملکرد بهتری داشته و در راستای توسعه و ترویج فرهنگ بیمه نقش مؤثرتری ایفا نمایند، ضریب نفوذ بیمه در جامعه نیز، ارتقاء خواهد یافت.
 
 تعامل روابط‌عمومی‌ها‌ در ارتباط با شبکه‌‌های اجتماعی چگونه باید باشد؟ آیا شرکت‌‌های بیمه در این زمینه توانسته‌اند موفق عمل کنند؟
 
 _با استقبال جوامع از شبکه‌های اجتماعی، این راه‌های ارتباطی نوظهور توانسته‌اند خود را به عنوان یکی از اجزاء اکوسیستم ارتباطی شناسانده و نقش تعیین کننده‌ای در انتقال پیام و محتوا و همچنین، شکل‌گیری و جهت‌دهی به افکار عمومی داشته باشند. در چنین شرایطی، حضور روابط‌عمومی‌ها‌ در شبکه‌های اجتماعی، دیگر نَه یک انتخاب، بلکه یک ضرورت به نظر می‌رسد تا بتوانند از امکانات موجود در چنین پلتفرم‌هایی در جهت تقویت برند خود بهره‌مند شوند. در خصوص موفقیت یا عدم موفقیت حضور شرکت‌های بیمه در این رسانه‌ها تاکنون، مطالعه و ارزیابی دقیقی در این خصوص صورت نگرفته است که بتوان در مورد آن قضاوت کرد. از دیگر سو، می‌بایست به این نکته نیز اشاره نمود که روابط‌عمومی‌ها‌ی بیمه‌ها، عموما دارای لحن و بیانی رسمی بوده و به طور سنتی، روشی یک سویه و تک صدایی را برای اطلاع‌رسانی یا انتقال پیام و محتوای خود به مخاطبان دنبال می‌کنند. این در حالی است که از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های شبکه‌های اجتماعی، لحن صمیمی و غیررسمی جاری در آن‌ها، در کنار رویکرد تعاملی، چند سویه و اغنائی آن‌هاست. این موضوع، چالشی است که روابط‌عمومی‌ها‌ی برندهای بیمه‌ای می‌بایست با آن مواجه شده و در راستای نزدیکی و قرابت هرچه بیشتر به زبان موجود در این پلتفرم‌ها کوشش نمایند.
 
 جایگاه روابط‌عمومی‌ در شرکت‌های بیمه چگونه است؟ آیا تحول سازمانی حوزه‌ی روابط‌عمومی‌ از«مدیریت» به «معاونت» در شرکت‌های بیمه‌ای امکان‌پذیر است؟
 
 _ مدیریت روابط‌عمومی‌ در شرکت‌های بیمه‌ای، عموما با مدیریت‌های «بازاریابی و فروش»، «امور مشتریان» و حتی «منابع انسانی و امور نمایندگان» فعالیت‌های مشترکی دارند. این در حالی است که امروزه در ادبیات مدرن مدیریتی از «یکپارچگی ارتباطات سازمانی» به عنوان یک ضرورت برای ساخت هویت برند که لازمه بقا در فضای کسب و کار در جامعه اطلاعاتی است، یاد می‌شود. در این مدل، سازمان‌ها باید، بتوانند به اذهان مخاطبین خود، محتوایی یکپارچه و پیامی منسجم را، مخابره نمایند. در این رویکرد، اقدامات بازاریابی، شرط لازم و فعالیت‌های برند سازی، شرط کافی برای رسیدن به اهداف شرکت قلمداد می‌شود که قطعا یکی از مهم‌ترین نتایج آن، تثبیت و تقویت برند است. با در نظر داشتن چنین رویکردی است که امکان تحول‌یابی مدیریت‌های روابط‌عمومی‌ به سطح معاونت ارتباطات، قابل طرح خواهد بود.
 
 نقش رسانه‌های تخصصی و روابط‌عمومی‌ها‌ در توسعه‌ی فرهنگ بیمه را چگونه ارزیابی می‌کنید؟
 
 _ بی‌تردید رسانه‌هایی که به طور تخصصی در حوزه‌های مالی و بیمه‌ای مشغول فعالیت هستند، نقش به‌سزایی در بهبود عملکرد بنگاه‌های اقتصادی و برندهای بیمه‌ای دارند. بدیهی است این بهبوددهی و ارتقاء سطح کیفی در صنعت بیمه، نهایتا منتج به اعتماد و اقبال عمومی خواهد شد. از این رو، رسانه‌های تخصصی دارای نقشی مؤثر در توسعه‌ و ترویج فرهنگ بیمه در میان آحاد جامعه هستند.
 
 برنامه‌های کار گروه روابط‌عمومی‌ سندیکای بیمه گران در دوره جدید چیست؟
 
 _ برنامه‌هایی که در نظر گرفته شده را در سه بخش می‌توان تقسیم بندی کرد که شامل ارتقاء دانش، توسعه و تقویت فرهنگ بیمه و تدوین دستورالعمل‌ها و برنامه‌هاست که این اهداف در راستای هم‌افزایی و همکاری بیشتر اعضای سندیکا و به طبع هم‌راستا شدن تمامی شرکت های بیمه در جهت اهداف کلان صنعت و ترویج فرهنگ بیمه می‌باشد.
 
 منبع: باشگاه بیمه گران
 انتهای پیام/
 

 

 
 

 
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد