درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 22:16   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5284صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومییکشنبه، 31 شهریور 1392 - 08:41
رونمایی پوستر نخستین کنفرانس «حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی»
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) - این کنفرانس 29 مهرماه سال جاری با موضوع «رسانه و تبلیغات» در تهران برگزار می‌شود،
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در شورای سیاستگذاری نخستین کنفرانس «حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی» که 29 مهرماه سال جاری با موضوع «رسانه و تبلیغات» در تهران برگزار می‌شود، از پوستر این کنفرانس رونمایی شد.

عنصر اصلی این پوستر، عینکی با سه شیشه است که به گفته علی شوقی بنام -طراح آن- نمادی از لزوم همگرایی میان رسانه، تبلیغات و روابط‌عمومی است.

وی در این خصوص گفت: روابط‌عمومی‌ها وظیفه اطلاع‌رسانی و برقراری ارتباط میان سازمان و مخاطبان را برعهده دارند که این رسالت مهم بدون استفاده از توان رسانه و تبلیغات ابتر خواهد ماند.

شوقی بنام ادامه داد: آنچه مسلم است رسانه و تبلیغات دو بازوی اثرگذار در کنار روابط‌عمومی هستند که کنار هم قرار گرفتن این سه بخش می‌تواند هم‌افزایی بسیار زیادی برای تحقق اهداف عالی روابط‌عمومی فراهم آورد.

وی در خصوص دلیل الگو قرار دادن «عینک» برای طراحی پوستر نخستین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در رابط‌عمومی گفت: عینک در این طرح به استعاره از نگاه روابط‌عمومی به دنیای بیرون که همان مخاطبان هستند و تعامل با آنها در نظر گرفته شده است که استفاده درست و صحیح از ابزارهای رسانه و تبلیغات در روابط‌عمومی، می‌تواند این نگاه را دقیق‌تر و شفاف‌تر کند.

گفتنی است روابط‌عمومی حرفه‌ای و اخلاق رسانه‌ای، روابط‌عمومی حرفه‌ای و خبر، روابط‌عمومی حرفه‌ای و پاسخ به رسانه‌ها، روابط‌عمومی حرفه‌ای و شناخت رسانه‌ها و روابط‌عمومی حرفه‌ای و آگهی‌های رسانه‌ای، روابط‌عمومی حرفه‌ای و شناخت ابزار تبلیغات، روابط‌عمومی حرفه‌ای و اخلاق تبلیغاتی، روابط‌عمومی حرفه‌ای و خلاقیت و نوآوری در تبلیغات، روابط‌عمومی حرفه‌ای و کمپین‌های تبلیغاتی و روابط‌عمومی حرفه‌ای و اثربخشی تبلیغات محورهای اصلی این کنفرانس را تشکیل می‌دهند.

علاقه‌مندان جهت حضور در این کنفرانس می‌توانند و کسب اطلاعات بیشتر به می‌توانند به وب‌سایت i-pr.ir مراجعه کنند.

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد