درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 21:06   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5317صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 31 شهریور 1392 - 20:20
 چهار دوره آموزشی روابط عمومی با رویکرد جدید برگزار می شود
در جهان امروز، سازمان های پویا با محیط پیرامونی خود پیوسته در تعامل اند؛ از آنها تاثیر می پذیرند و بر آنها تاثیر می گذراند. آن بخش از سازمان که در تنظیم این روابط نقش اساسی ایفا می کند، روابط عمومی است. برای آن که این بخش به درستی بتواند وظایف خود را انجام داده و پیوند عقلایی سازمان را با محیط پیرامون خود برقرار کند، آشنایی مدیران، کارشناسان و کارکنان آن با اصول اساسی ارتباطات و روابط عمومی و بروزآوری دانش ایشان در این زمینه الزامی و ضروری است.
  

 

 چهار دوره آموزشی روابط عمومی با رویکرد جدید برگزار می شود

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)- در جهان امروز، سازمان های پویا با محیط پیرامونی خود پیوسته در تعامل اند؛ از آنها تاثیر می پذیرند و بر آنها تاثیر می گذراند. آن بخش از سازمان که در تنظیم این روابط نقش اساسی ایفا می کند، روابط عمومی است. برای آن که این بخش به درستی بتواند وظایف خود را انجام داده و پیوند عقلایی سازمان را با محیط پیرامون خود برقرار کند، آشنایی مدیران، کارشناسان و کارکنان آن با اصول اساسی ارتباطات و روابط عمومی و بروزآوری دانش ایشان در این زمینه الزامی و ضروری است. در همین راستا موسسه کارگزار روابط عمومی در راستای انجام رسالت خود مبنی بر توسعه ظرفیت و تقویت بدنه کارشناسی و تخصصی روابط عمومی کشور، دوره های آموزشی ذیل را برگزار می نماید:

 

ردیف

عنوان دوره

استاد

1

استراتژی ارتباطات موفق روابط عمومی‏ ها با رسانه ‏های جدید

دکتر علی اکبر جلالی

2

استاندارد سازی فعالیت های روابط عمومی

دکتر احمدیحیایی ایله ای

3

اینفوگرافیک و کاربردهای آن در روابط عمومی

منصور میرطاهری

4

سئو پی آر

عادل میرشاهی

 

علاقمندان جهت ثبت نام با شماره تلفن های 88617576 و 88617577 تماس حاصل نمایند 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد