درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 03:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53253صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیچهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 10:26
کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
این داستانک می‌تواند با روابط‌عمومی به چند صورت ارتباط داده شود. از یک سو، این داستان نشان می‌دهد که چگونه یک رفتار یا اشتباه کوچک می‌تواند به یک درگیری بزرگ منجر شود. این امر در روابط‌عمومی نیز صادق است. یک اشتباه یا سوء تفاهم کوچک می‌تواند به یک بحران روابط‌عمومی تبدیل شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || داستانک زیر چه معنی ای دارد و چگونه می‌توان به روابط‌عمومی ارتباط داد؟
سلطان محمود غزنوی از طلحک پرسید:

فکر می‌کنی جنگ و نزاع چگونه بین مردم آغاز می‌شود؟

طلحک گفت: ای پدر سوخته
سلطان گفت: توهین می‌کنی سر از بدنت جدا خواهم کرد.


طلحک خندید و گفت: جنگ اینگونه آغاز می‌شود.


کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد.
عبید زاکانی

داستانک عبید زاکانی، حکایتی طنزآمیز از یک گفتگوی بین سلطان محمود غزنوی و طلحک، یکی از وزیران وی است. در این داستان، سلطان محمود از طلحک می پرسد که به نظر او جنگ و نزاع چگونه بین مردم آغاز می‌شود. طلحک در پاسخ به سلطان می گوید که جنگ و نزاع از جایی آغاز می‌شود که کسی اشتباهی مرتکب می‌شود و دیگری به آن اشتباه پاسخی غلط می‌دهد.


این داستانک می‌تواند با روابط‌عمومی به چند صورت ارتباط داده شود. از یک سو، این داستان نشان می‌دهد که چگونه یک رفتار یا اشتباه کوچک می‌تواند به یک درگیری بزرگ منجر شود. این امر در روابط‌عمومی نیز صادق است. یک اشتباه یا سوء تفاهم کوچک می‌تواند به یک بحران روابط‌عمومی تبدیل شود.


از سوی دیگر، این داستان نشان می‌دهد که چگونه می‌توان با پاسخگویی مناسب به یک اشتباه، از تبدیل آن به یک درگیری جلوگیری کرد. در روابط‌عمومی نیز، پاسخگویی مناسب به شکایات و نگرانی های مخاطبان می‌تواند از تبدیل آنها به یک بحران جلوگیری کند.


این داستان را می‌توان به روابط‌عمومی ارتباط داد. در روابط‌عمومی، مهم است که بتوان از رفتارهای اشتباه جلوگیری کرد. اگر یک سازمان رفتار اشتباهی انجام دهد، ممکن است منجر به نارضایتی و عصبانیت مخاطبان شود. این نارضایتی می‌تواند به یک بحران روابط‌عمومی‌ تبدیل شود که برای سازمان هزینه های زیادی داشته باشد.


روابط‌عمومی می‌تواند با اتخاذ اقدامات زیر، از رفتارهای اشتباه جلوگیری کند:
- شناخت مخاطبان و نیازها و خواسته های آنها
- برنامه ریزی و اجرای کمپین‌های روابط‌عمومی موثر


مدیریت بحران


با اتخاذ این اقدامات، روابط‌عمومی می‌تواند به ایجاد روابط مثبت و سازنده بین سازمان و مخاطبان کمک کند و از وقوع بحران های روابط‌عمومی جلوگیری کند.


در اینجا چند نکته برای جلوگیری از رفتارهای اشتباه در روابط‌عمومی آورده شده است:
- قبل از انتشار هرگونه محتوا یا پیامی، آن را به دقت بررسی کنید تا از اشتباهات احتمالی جلوگیری کنید.
- در پاسخ به انتقادات و اعتراضات مخاطبان، با احترام و مدارا رفتار کنید.
- در مواقع بحران، سریع و به طور موثر واکنش نشان دهید.

- همیشه به اشتباهات دیگران با دیدگاه مثبت نگاه کنید.
- سعی کنید به جای پاسخ دادن به اشتباهات دیگران با خشم و عصبانیت، با آرامش و منطق پاسخ دهید.
- با پاسخگویی مناسب به اشتباهات دیگران، از تبدیل آنها به یک بحران جلوگیری کنید.


رعایت این نکات می‌تواند به روابط‌عمومی کمک کند تا از درگیری و بحران جلوگیری کند و روابط مثبت و سازنده ای با مخاطبان خود ایجاد کند.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد