درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 19 خرداد 1403 - 21:05   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53253صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیچهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 10:26
کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
این داستانک می‌تواند با روابط‌عمومی به چند صورت ارتباط داده شود. از یک سو، این داستان نشان می‌دهد که چگونه یک رفتار یا اشتباه کوچک می‌تواند به یک درگیری بزرگ منجر شود. این امر در روابط‌عمومی نیز صادق است. یک اشتباه یا سوء تفاهم کوچک می‌تواند به یک بحران روابط‌عمومی تبدیل شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || داستانک زیر چه معنی ای دارد و چگونه می‌توان به روابط‌عمومی ارتباط داد؟
سلطان محمود غزنوی از طلحک پرسید:

فکر می‌کنی جنگ و نزاع چگونه بین مردم آغاز می‌شود؟

طلحک گفت: ای پدر سوخته
سلطان گفت: توهین می‌کنی سر از بدنت جدا خواهم کرد.


طلحک خندید و گفت: جنگ اینگونه آغاز می‌شود.


کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد.
عبید زاکانی

داستانک عبید زاکانی، حکایتی طنزآمیز از یک گفتگوی بین سلطان محمود غزنوی و طلحک، یکی از وزیران وی است. در این داستان، سلطان محمود از طلحک می پرسد که به نظر او جنگ و نزاع چگونه بین مردم آغاز می‌شود. طلحک در پاسخ به سلطان می گوید که جنگ و نزاع از جایی آغاز می‌شود که کسی اشتباهی مرتکب می‌شود و دیگری به آن اشتباه پاسخی غلط می‌دهد.


این داستانک می‌تواند با روابط‌عمومی به چند صورت ارتباط داده شود. از یک سو، این داستان نشان می‌دهد که چگونه یک رفتار یا اشتباه کوچک می‌تواند به یک درگیری بزرگ منجر شود. این امر در روابط‌عمومی نیز صادق است. یک اشتباه یا سوء تفاهم کوچک می‌تواند به یک بحران روابط‌عمومی تبدیل شود.


از سوی دیگر، این داستان نشان می‌دهد که چگونه می‌توان با پاسخگویی مناسب به یک اشتباه، از تبدیل آن به یک درگیری جلوگیری کرد. در روابط‌عمومی نیز، پاسخگویی مناسب به شکایات و نگرانی های مخاطبان می‌تواند از تبدیل آنها به یک بحران جلوگیری کند.


این داستان را می‌توان به روابط‌عمومی ارتباط داد. در روابط‌عمومی، مهم است که بتوان از رفتارهای اشتباه جلوگیری کرد. اگر یک سازمان رفتار اشتباهی انجام دهد، ممکن است منجر به نارضایتی و عصبانیت مخاطبان شود. این نارضایتی می‌تواند به یک بحران روابط‌عمومی‌ تبدیل شود که برای سازمان هزینه های زیادی داشته باشد.


روابط‌عمومی می‌تواند با اتخاذ اقدامات زیر، از رفتارهای اشتباه جلوگیری کند:
- شناخت مخاطبان و نیازها و خواسته های آنها
- برنامه ریزی و اجرای کمپین‌های روابط‌عمومی موثر


مدیریت بحران


با اتخاذ این اقدامات، روابط‌عمومی می‌تواند به ایجاد روابط مثبت و سازنده بین سازمان و مخاطبان کمک کند و از وقوع بحران های روابط‌عمومی جلوگیری کند.


در اینجا چند نکته برای جلوگیری از رفتارهای اشتباه در روابط‌عمومی آورده شده است:
- قبل از انتشار هرگونه محتوا یا پیامی، آن را به دقت بررسی کنید تا از اشتباهات احتمالی جلوگیری کنید.
- در پاسخ به انتقادات و اعتراضات مخاطبان، با احترام و مدارا رفتار کنید.
- در مواقع بحران، سریع و به طور موثر واکنش نشان دهید.

- همیشه به اشتباهات دیگران با دیدگاه مثبت نگاه کنید.
- سعی کنید به جای پاسخ دادن به اشتباهات دیگران با خشم و عصبانیت، با آرامش و منطق پاسخ دهید.
- با پاسخگویی مناسب به اشتباهات دیگران، از تبدیل آنها به یک بحران جلوگیری کنید.


رعایت این نکات می‌تواند به روابط‌عمومی کمک کند تا از درگیری و بحران جلوگیری کند و روابط مثبت و سازنده ای با مخاطبان خود ایجاد کند.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد