درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 04:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب مدیر روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران

  انتصاب مدیر روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

معجزه داشتن یک تقویم مشترک با شریک زندگی‌تان

  معجزه داشتن یک تقویم مشترک با شریک زندگی‌تان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اسرار "هوش گیاهان"
  قطعی گوگل در 1 می 2024
  «آژانس» آخرین کلمه کثیف صنعت تبلیغات است
  دانشجویان روزنامه‌نگار دانشگاه کلمبیا شاهد روزهای پرتنش بودند
  رویداد آکسیوس: رهبران ارتباطات در مورد شراکت، سیاست و هوش مصنوعی در پذیرایی آخر هفته WHCD بحث می‌کنند
  آی بی ام سارا مرون را به عنوان مدیر ارشد ارتباطات در میان سازماندهی مجدد معرفی می‌کند
  اصل رهبری آمازون مربوط به مخالفت و تعهد
  نشست‌های تخصصی روابط‌عمومی در آذربایجان شرقی با تمرکز بر هوش مصنوعی
  وضعیت آزادی مطبوعات در جهان در سال 2024: تاریکی فزاینده
  روز جهانی آزادی مطبوعات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53259صفحه نخست » روابط عمومی بحرانسه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 11:00
سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
مدیریت رسانه‌های اجتماعی خود را فعالانه مدیریت کنید. در زمان بحران، باید در رسانه‌های اجتماعی حضور فعال داشته باشید تا بتوانید اطلاعات صحیح را ارایه دهید و پاسخگوی سوالات و نگرانی‌های مردم باشید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در اینجا سه درس روابط‌عمومی آورده شده است:

- ارتباط به موقع و شفاف کلیدی است. اجازه ندهید داستان از کنترل خارج شد.

- رسانه‌های اجتماعی می‌توانند آتش را شعله‌ور کنند. خبر به سرعت در رسانه‌های اجتماعی پخش و منجر به انتقادات می‌شود.

- اثرات بالقوه را در نظر بگیرید و برای پیامدها آماده شوید.

در اینجا چند نکته برای متخصصان روابط‌عمومی برای کمک به جلوگیری از وقوع بحران آورده شده است:

یک برنامه ارتباطات بحران داشته باشید. این برنامه باید شامل اقداماتی برای اطلاع‌رسانی سریع و شفاف به عموم مردم در مورد یک بحران احتمالی باشد.

با سهامداران کلیدی خود درگیر شوید. با این کار می‌توانید از دیدگاه‌های آنها مطلع شوید و اطمینان حاصل کنید که در هنگام وقوع بحران، همه در یک صفحه قرار دارند.

مدیریت رسانه‌های اجتماعی خود را فعالانه مدیریت کنید. در زمان بحران، باید در رسانه‌های اجتماعی حضور فعال داشته باشید تا بتوانید اطلاعات صحیح را ارایه دهید و پاسخگوی سوالات و نگرانی‌های مردم باشید.

با پیروی از این نکات، متخصصان
روابط‌عمومی‌ می‌توانند به کاهش تأثیر بحران‌های احتمالی کمک کنند./ شارا

استیو اسمیت
21 اوت 2023

منبع: PRDily

 

انتهای پیام/

 

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  شاخص‌های هوسمندی روابط‌عمومی‌‌


  آداب برقراری تماس تلفنی در عصر امروز


  غلبه بر ۹ چالش مهم آموزش کارکنان


  فروتنی فکری چیست؟


  روابط‌عمومی و رسانه: چگونه با هم کار می‌کنند؟


  معجزه داشتن یک تقویم مشترک با شریک زندگی‌تان


  توصیه‌های یک خبرنگار موفق برای تهیه گزارش‌های تحقیقی تلویزیونی


  ابزارهای هوش مصنوعی برای مقابله با جعل عمیق (دیپ فیک)


  روایت‌های رسانه‌ای و خبری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد