درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 00:34   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53516صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیشنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 09:24
10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
خبرنامه‌ها یک راه عالی برای ارتباط با مخاطبان هدف و ترویج کسب‌وکار شما هستند. با این حال، تهیه و انتشار یک خبرنامه تاثیرگذار می‌تواند چالش برانگیز باشد. در اینجا 10 نکته برای کمک به شما در تهیه و انتشار خبرنامه‌هایی وجود دارد که مشترکین شما را به وجد می‌آورد:
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || خبرنامه‌ها یک راه عالی برای ارتباط با مخاطبان هدف و ترویج کسب‌وکار شما هستند. با این حال، تهیه و انتشار یک خبرنامه تاثیرگذار می‌تواند چالش برانگیز باشد. در اینجا 10 نکته برای کمک به شما در تهیه و انتشار خبرنامه‌هایی وجود دارد که مشترکین شما را به وجد می‌آورد:


روی یک استراتژی کار کنید
قبل از شروع به نوشتن، یک استراتژی برای خبرنامه خود ایجاد کنید. این شامل تعیین اهداف شما، تعیین مخاطبان هدف شما و تعیین اینکه چه محتوایی را می‌خواهید شامل کنید.


واقعی باشید
مشترکان شما می‌توانند زمانی که محتوای شما واقعی و معتبر است تشخیص دهند. از نوشتن که برای یک ماشین نوشته شده است خودداری کنید و به جای آن از لحنی استفاده کنید که با شخصیت برند شما مطابقت داشته باشد.


هر خط مهم است - به خصوص خط موضوع شما
خط موضوع شما اولین چیزی است که مشترکین شما می‌بینند، بنابراین مهم است که توجه آنها را جلب کند. خط موضوع خود را کوتاه و آموزنده نگه دارید و از کلمات کلیدی مناسب برای مخاطبان هدف خود استفاده کنید.


برند خود را بشناسید
هنگام طراحی خبرنامه خود، به هویت برند خود فکر کنید. از رنگ‌ها، فونت‌ها و تصاویری استفاده کنید که با برند شما مطابقت داشته باشد.


از دکمه‌های دعوت به اقدام (CTA) استفاده کنید
دکمه‌های CTA به شما کمک می‌کنند تا مشترکین خود را به انجام اقداماتی مانند بازدید از وب‌سایت شما، ثبت نام در رویداد یا خرید محصولات شما تشویق کنید. از دکمه‌های CTA واضح و مختصر استفاده کنید تا مشترکین شما بدانند که شما از آنها چه می‌خواهید.


این زمان برای فروش سخت نیست
خبرنامه‌ها برای فروش نیستند. آنها برای ایجاد آگاهی از برند، ایجاد روابط با مشتریان و تشویق مشارکت هستند. سعی کنید محتوای خود را بر اساس ارزش و اطلاعات متمرکز کنید.


با چیدمان بازی کنید
از یک الگوی خبرنامه استفاده کنید و از آن لذت ببرید! آزمایش کنید تا ببینید چه چیزی برای مخاطبان شما بهتر کار می‌کند.


فن آوری را تست کنید، محتوا را بررسی کنید
اطمینان حاصل کنید که خبرنامه شما در تمام دستگاه ها و سیستم عامل ها به درستی نمایش داده می‌شود. همچنین، محتوای خود را از نظر املا، دستور زبان و صحت بررسی کنید.


از یک ارایه دهنده خدمات ایمیل استفاده کنید
از یک ارایه دهنده خدمات ایمیل مانند Mailchimp یا Constant Contact استفاده کنید تا کار ارسال ایمیل‌های خود را آسان‌تر کنید. این ارایه‌دهندگان همچنین به شما کمک می‌کنند تا گزارش‌های تعامل را پیگیری کنید.


معیارها می‌توانند محتوا را راهنمایی کنند
گزارش‌های تعامل به شما نشان می‌دهد که مشترکین شما بیشتر به چه چیزی علاقه دارند. از این اطلاعات برای بهبود محتوای آینده خود استفاده کنید.

نویسنده: نادیا مور

9 اکتبر 2023  
منبع: bizcommunity

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد