درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 04:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53531صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریسه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 08:24
چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن
یکی از چالش‌های اصلی برای پوشش خبری ایده داستان شما، عبور از پیچ و خم اتاق خبر است. اتاق‌های خبر در ساعات زیادی از روز مکان‌های پر هرج و مرج هستند و شما باید از هرج و مرج عبور کنید تا با کسی که می‌تواند از انتشار اخبار شما دفاع کند ارتباط برقرار کنید.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || یکی از چالش‌های اصلی برای پوشش خبری ایده داستان شما، عبور از پیچ و خم اتاق خبر است. اتاق‌های خبر در ساعات زیادی از روز مکان‌های پر هرج و مرج هستند و شما باید از هرج و مرج عبور کنید تا با کسی که می‌تواند از انتشار اخبار شما دفاع کند ارتباط برقرار کنید.

راهکارهای رفع این چالش

شناخت تصمیم گیرندگان اتاق خبر
مهم است که بدانید تصمیم گیرندگان اتاق خبر چه کسانی هستند، چه زمانی در جلسات محبوس هستند و چه زمانی با استرس زاترین ضرب الاجل خود مواجه می شوند. اگر سه دقیقه قبل از پخش خبر یا در اواسط اخبار فوری با میز وظیفه اتاق خبر تلویزیون تماس بگیرید، ممکن است شما را به دلایل اشتباه به خاطر بسپارند.

تماس پس از ارسال خبر
همچنین باید به یاد داشته باشید که اگر پس از ارسال یک خبر تماس نگیرید، فشار خود را برای پوشش خبری در تعادل می گذارید. در زمان مناسب با میزهای خبری تماس بگیرید تا مطمئن شوید که کسی واقعاً خبر شما را می بیند و تیتر را مرور می‌کند. در غیر این صورت، می‌تواند در میان چرخش ایمیل‌ها، تماس‌های تلفنی، وقفه‌ها و تغییر مسیرها مدفون شود.

ایجاد روابط با خبرنگاران
ایجاد روابط با سردبیران، گزارشگران سلامت و برنامه ریزان داستان یک استراتژی قوی است. اگر به طور مختصر و سازماندهی شده ایده های شما را ارایه دهید، آنها آماده شنیدن ایده های شما هستند. رزرو کنندگان مهمان اگر ایده داستان شما را دوست داشته باشند واقعاً می‌توانند به هدف شما کمک کنند. یک رزرو کننده میهمان مقدار زیادی یا شیفت خود را صرف یافتن مهمانان جالب برای انجام مصاحبه های خبری می‌کند. اگر پزشک شما را به عنوان مهمان رزرو کنند، می‌توانید با دریافت سریع اطلاعات، ارسال نقاط مکالمه، آدرس‌های اسکایپ، شماره تلفن‌های همراه و مدیریت تدارکات به آنها کمک کنید تا زندگی آنها را آسان‌تر کنید.

آمادگی برای مصاحبه
زمانی که تولیدکنندگان اخبار نیاز دارند کسی را سریعاً برای مصاحبه پیدا کنند، به یک استراتژی برای قفل کردن کارشناس خود در شماره گیری سریع نیاز دارید؟ اگر کار با تیم شما آسان است و همیشه می گویید "بله، من می توانم آن مصاحبه را انجام دهم"، آنها همچنان با شما تماس خواهند گرفت. قانون این است که هرگز به دعوت نامه نه نگویید. نگذارید شخص دیگری روی صندلی مهمان بنشیند و جلال دکتر شما را بدزدد!

نتیجه

عبور از پیچ و خم اتاق خبر برای پوشش خبری ایده داستان شما چالش برانگیز است، اما با رعایت این نکات می توانید شانس موفقیت خود را افزایش دهید.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد