درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 15:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب مدیر روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران

  انتصاب مدیر روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

معجزه داشتن یک تقویم مشترک با شریک زندگی‌تان

  معجزه داشتن یک تقویم مشترک با شریک زندگی‌تان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رنج شایسته‌سالاری
  مشارکت کارکنان چگونه بر محل کار تأثیر می گذارد؟
  مدیران عامل برای مقابله با فرسودگی شغلی به دنبال هفته‌های کاری کوتاه‌تر هستند
  دنیای مجازی: آینده ارتباطات و تعامل
  گاهی برنده می شوید، گاهی یاد می گیرید.
  آنچه مدیران عامل باید در مورد قدرت واقعی رسانه‌های کسب شده بداند
  گفتگوهای انتقادی در روابط‌عمومی
  سئو در مقابل متخصصان بازاریابی جستجو: مزایا و معایب
  چگونه با انتشار اطلاعات نادرست در رسانه‌های اجتماعی مقابله کنیم
  اسرار "هوش گیاهان"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53621صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 09:06
هرگز کسی را آزار نده
آزار رساندن به دیگران می‌تواند به اشکال مختلف باشد، از جمله خشونت فیزیکی، خشونت کلامی، و خشونت روانی. هر شکلی از آزار رساندن به دیگران اشتباه است و می‌تواند آسیب جدی به فرد یا افراد مورد آزار وارد کند.
  

  هرگز کسی را آزار نده
  ساده‌ترین درس زندگی این است
  هرگز کسی را آزار نده

  ژان ژاک روسو
 
 این جمله از ژان ژاک روسو، فیلسوف فرانسوی، بیانگر یک اصل اخلاقی ساده اما مهم است: هرگز کسی را آزار نده. این اصل بر پایه احترام به حقوق و کرامت همه انسان‌هاست.
 
  آزار رساندن به دیگران می‌تواند به اشکال مختلف باشد، از جمله خشونت فیزیکی، خشونت کلامی، و خشونت روانی. هر شکلی از آزار رساندن به دیگران اشتباه است و می‌تواند آسیب جدی به فرد یا افراد مورد آزار وارد کند.
 
  آزار رساندن به دیگران می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد، از جمله خشم، نفرت، یا حسادت. اما صرف‌نظر از دلیل، آزار رساندن به دیگران هرگز قابل‌توجیه نیست.
 
  این جمله از ژان ژاک روسو یک پیام مهم برای همه ما دارد: بیایید با هم تلاش کنیم تا دنیایی را بسازیم که در آن هیچ‌کس مورد آزار و اذیت قرار نگیرد.
 
  در ادامه چند راه برای عملی‌کردن این اصل در زندگی خود آورده شده است:
 
  - به دیگران با احترام رفتار کنید، حتی اگر با آنها موافق نیستید.
  - از خشونت کلامی و فیزیکی خودداری کنید.
  - به دیگران کمک کنید، حتی اگر آنها را نمی‌شناسید.
  - برای حقوق دیگران مدافع باشید.
 
  با عمل‌کردن به این اصول، می‌توانیم دنیا را به مکانی بهتر برای همه تبدیل کنیم.

 

 

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  شاخص‌های هوسمندی روابط‌عمومی‌‌


  غلبه بر ۹ چالش مهم آموزش کارکنان


  رنج شایسته‌سالاری


  گاهی برنده می شوید، گاهی یاد می گیرید.


  معجزه داشتن یک تقویم مشترک با شریک زندگی‌تان


  مشارکت کارکنان چگونه بر محل کار تأثیر می گذارد؟


  ابزارهای هوش مصنوعی برای مقابله با جعل عمیق (دیپ فیک)


  چگونه در 5 دقیقه فهرست رسانه بسازیم


  گفتگوهای انتقادی در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد