درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 - 15:40   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53630صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 08:25
4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
در این مقاله، پیج فرانسیس، مدیر ارشد فناوری اطلاعات، چهار رفتار رهبری کمتر شناخته شده را که می توانند به رهبران کمک کنند تا بر موفقیت تسلط یابند، شناسایی می‌کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در این مقاله، پیج فرانسیس، مدیر ارشد فناوری اطلاعات، چهار رفتار رهبری کمتر شناخته شده را که می توانند به رهبران کمک کنند تا بر موفقیت تسلط یابند، شناسایی می‌کند.

این رفتارها عبارتند از:

محاظت از تیم: رهبران قوی از تیم های خود محافظت می کنند و آنها را از سر و صدا و مخالفت دور نگه می دارند.
به اشتراک گذاشتن پیروزی ها و اشتباهات: رهبران قوی از تیم های خود حمایت می کنند و آنها را به خاطر موفقیت هایشان تشویق می کنند. آنها همچنین از اشتباهات خود درس می گیرند و از آنها برای رشد و بهبود استفاده می کنند.
*پیدا کردن سبک رهبری منحصر به فرد: رهبران قوی سبک رهبری خود را پیدا می کنند و آن را با اعتماد به نفس اجرا می کنند.
آن را بی زحمت جلوه دهید: رهبران قوی کار خود را آسان می کنند و از آن لذت می برند.

محاظت از تیم

رهبران قوی می دانند که موفقیت با یک تیم متعهد شیرین تر است. آنها از تیم های خود محافظت می کنند و آنها را از سر و صدا و مخالفت دور نگه می دارند تا بتوانند روی کار خود تمرکز کنند. آنها همچنین به تیم های خود کمک می کنند تا از مسیر خود منحرف نشوند و به اهداف خود برسند.

به اشتراک گذاشتن پیروزی ها و اشتباهات

رهبران قوی از تیم های خود حمایت می کنند و آنها را به خاطر موفقیت هایشان تشویق می کنند. آنها همچنین از اشتباهات خود درس می گیرند و از آنها برای رشد و بهبود استفاده می کنند. به اشتراک گذاشتن پیروزی ها و اشتباهات با تیم می‌تواند به افزایش اعتماد به نفس و روحیه کمک کند.

پیدا کردن سبک رهبری منحصر به فرد

رهبران قوی سبک رهبری خود را پیدا می کنند و آن را با اعتماد به نفس اجرا می کنند. آنها از تقلید از دیگران خودداری می کنند و بر نقاط قوت و نقاط ضعف فردی خود تمرکز می کنند. پیدا کردن سبک رهبری منحصر به فرد می‌تواند به رهبران کمک کند تا تأثیر بیشتری بگذارند.

آن را بی زحمت جلوه دهید

رهبران قوی کار خود را آسان می کنند و از آن لذت می برند. آنها استرس را کاهش می دهند و محیطی مثبت و حمایتی ایجاد می کنند. آسان جلوه دادن کار می‌تواند به افزایش بهره وری و رضایت شغلی کمک کند.

نتیجه

رفتارهای رهبری کمتر شناخته شده ای که در این مقاله شناسایی شده اند می‌تواند به رهبران کمک کند تا بر موفقیت تسلط یابند. این رفتارها شامل مسدود کردن و مقابله، به اشتراک گذاشتن پیروزی ها و اشتباهات، پیدا کردن سبک رهبری منحصر به فرد و آسان جلوه دادن کار است.

تأملات

در اینجا چند تأمل در مورد این رفتارهای رهبری کمتر شناخته شده وجود دارد:

مسدود کردن و مقابله: این رفتار می‌تواند به رهبران کمک کند تا تیم های خود را از عوامل منفی که ممکن است بر موفقیت آنها تأثیر بگذارد، محافظت کنند. این عوامل می‌تواند شامل سر و صدا، مخالفت و حواس پرتی باشد.
به اشتراک گذاشتن پیروزی ها و اشتباهات: این رفتار می‌تواند به ایجاد اعتماد و روحیه در تیم کمک کند. به اشتراک گذاشتن پیروزی ها می‌تواند به تشویق تیم کمک کند و به اشتراک گذاشتن اشتباهات می‌تواند به آنها کمک کند تا از آنها درس بگیرند و بهبود یابند.
پیدا کردن سبک رهبری منحصر به فرد: این رفتار می‌تواند به رهبران کمک کند تا تأثیر بیشتری بگذارند. زمانی که رهبران سبک رهبری خود را پیدا می کنند، می توانند از نقاط قوت و نقاط ضعف خود به طور موثرتری استفاده کنند.
آن را بی زحمت جلوه دهید: این رفتار می‌تواند به ایجاد محیطی مثبت و حمایتی کمک کند. وقتی رهبران کار خود را آسان جلوه می دهند، استرس را کاهش می دهند و به تیم خود نشان می دهند که به آنها اعتماد دارند.

رهبرانی که این رفتارهای کمتر شناخته شده را در خود پرورش دهند، می توانند تأثیر بیشتری بر تیم های خود بگذارند و به موفقیت آنها کمک کنند.

 

منبع: Forbes

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد