درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 2 خرداد 1403 - 20:18   

هوشمندتر کار کنید - یاد بگیرید، رشد کنید و الهام بگیرید.

  هوشمندتر کار کنید - یاد بگیرید، رشد کنید و الهام بگیرید.


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق

  افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سام آلتمن چه کسی است؟ نگاهی به درون مردی که پشت پرده اوپن‌ای‌آی است
  هوشمندتر کار کنید - یاد بگیرید، رشد کنید و الهام بگیرید.
  5 استراتژی برای بهبود سلامت روان در محل کار
  دیپ‌فیک و فیک: بررسی تفاوت‌ها و شباهت‌ها
  درس‌هایی از نقل قول مارتین لوتر کینگ برای روابط‌عمومی: ترس از تغییر، مانعی برای پیشرفت در روابط‌عمومی
  ماشین عدم پاسخگویی - چرا سیستم‌های بزرگ تصمیمات بدی می‌گیرند؟
  موتور رسانه‌ها را روشن کنید: راهنمای روابط‌عمومی برای صنعت خودرو
  دکتر قربانعلی تنگ شیر، گواهینامه تقدیر از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را دریافت کرد
  افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق
  سایدر 4V هوش مصنوعی در خدمت روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53653صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 08:24
چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
تشویق و قدردانی یک عامل کلیدی در ایجاد احساس تعلق و وفاداری در کارمندان است. شرکت‌ها می‌توانند با ارایه بازخورد مثبت، پاداش‌های مالی و غیرمالی و فرصت‌های رشد شغلی، کارمندان خود را تشویق کنند.
  

 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در دنیای امروز، برندسازی شخصی برای کارمندان به‌اندازه برندینگ سازمانی مهم است. کارمندانی که سفیران برند هستند، به طور فعال از شرکت خود در رسانه‌های اجتماعی و سایر کانال‌ها حمایت می‌کنند. آنها همچنین به جذب و حفظ استعداد کمک می‌کنند.


  در این مقاله، ما چهارراه را برای ایجاد سفیران برند از طریق IPR بررسی می‌کنیم:


  تشویق و قدردانی
  تشویق و قدردانی یک عامل کلیدی در ایجاد احساس تعلق و وفاداری در کارمندان است. شرکت‌ها می‌توانند با ارایه بازخورد مثبت، پاداش‌های مالی و غیرمالی و فرصت‌های رشد شغلی، کارمندان خود را تشویق کنند.


  ارتقای مهارت
  آموزش و توسعه فرصت‌هایی برای کارمندان فراهم می‌کند تا مهارت‌ها و دانش خود را توسعه دهند. این می‌تواند به آنها کمک کند تا در شغل خود پیشرفت کنند و احساس کنند که ارزشمند هستند.


  سفر
  سفر به کارمندان این امکان را می‌دهد که دنیا را ببینند و با فرهنگ‌های مختلف آشنا شوند. این می‌تواند به آنها کمک کند تا دیدگاه خود را گسترش دهند و مهارت‌های ارتباطی خود را بهبود بخشند.


  ارتباط
  ارتباط باز و شفاف کلیدی برای ایجاد اعتماد و وفاداری است. شرکت‌ها باید با کارمندان خود در مورد اهداف، چالش‌ها و دستاوردهای خود ارتباط برقرار کنند.


 شرکت‌ها می‌توانند از روابط‌عمومی داخلی برای ایجاد یک نیروی کار شاد، متعهد و مولد استفاده کنند. این کارمندان به طور طبیعی سفیران برند خواهند شد و به سازمان کمک می‌کنند تا به اهداف خود دست یابد.

شرکت‌ها باید با کارمندان خود در مورد اهداف، چالش‌ها و دستاوردهای خود ارتباط برقرار کنند. این کار به ایجاد اعتماد و وفاداری کمک می‌کند.


  18 اکتبر 2023
  نویسنده: آنیتا ماریا
  منبع: Economic Times
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  جایگزینی متن: افزایش بهره‌وری و ارتقای روابط‌عمومی


  دیکتاتوری‌ها در جنگ اطلاعاتی پیروز می‌شوند


  حرکت از برند شخصی به تجاری


  فرهنگ دیجیتال در روابط‌عمومی


  4 راه برای تصمیم‌گیری موثرتر


  افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق


  جمینی: ابزار هوش مصنوعی همه کاره برای روابط‌عمومی


  کتاب "برنامه‌ریزی ارتباطات بحران" منتشر شد


  دکتر قربانعلی تنگ شیر، گواهینامه تقدیر از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را دریافت کرد


  موتور رسانه‌ها را روشن کنید: راهنمای روابط‌عمومی برای صنعت خودرو


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد