درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 19 خرداد 1403 - 23:06   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53752صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 07:39
نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
روابط‌عمومی و گردشگری دو حوزه‌ای هستند که ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند. روابط‌عمومی ابزاری قدرتمند برای ترویج و بازاریابی گردشگری است. با استفاده از روابط‌عمومی، می‌توان آگاهی از یک مقصد گردشگری را افزایش داد، تصویر مثبتی از آن مقصد ایجاد کرد و گردشگران را به بازدید از آن مقصد ترغیب کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || روابط‌عمومی و گردشگری دو حوزه‌ای هستند که ارتباط تنگاتنگی با یکدیگر دارند. روابط‌عمومی ابزاری قدرتمند برای ترویج و بازاریابی گردشگری است. با استفاده از روابط‌عمومی، می‌توان آگاهی از یک مقصد گردشگری را افزایش داد، تصویر مثبتی از آن مقصد ایجاد کرد و گردشگران را به بازدید از آن مقصد ترغیب کرد.


در اینجا چند نمونه از نحوه استفاده از روابط‌عمومی در گردشگری آورده شده است:


ارسال خبرنامه‌ها و اطلاعیه‌های مطبوعاتی: این یک راه عالی برای اطلاع‌رسانی به رسانه‌ها و عموم مردم در مورد اخبار و رویدادهای گردشگری است.


ایجاد و مدیریت محتوای رسانه‌های اجتماعی: محتوای جذاب و با کیفیت می‌تواند به جلب توجه گردشگران بالقوه کمک کند.


برگزاری رویدادهای رسانه‌ای: این رویدادها فرصتی عالی برای برقراری ارتباط با رسانه‌ها و معرفی مقصد گردشگری به آن‌هاست.


ایجاد روابط با تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی: تأثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی می‌توانند به تبلیغ مقصد گردشگری به مخاطبان خود کمک کنند.


روابط‌عمومی می‌تواند نقش مهمی در توسعه گردشگری پایدار نیز ایفا کند. روابط‌عمومی می‌تواند به افزایش آگاهی در مورد اهمیت گردشگری پایدار کمک کند و گردشگران را به انتخاب مقاصد گردشگری پایدار تشویق کند.


در اینجا چند نمونه از نحوه استفاده از روابط‌عمومی برای ترویج گردشگری پایدار آورده شده است:


ایجاد و انتشار محتوای آموزشی در مورد گردشگری پایدار: این محتوا می‌تواند به گردشگران کمک کند تا در مورد تأثیرات سفر خود بر محیط زیست و جوامع محلی آگاه شوند.


همکاری با سازمان‌های غیرانتفاعی و جوامع محلی: این همکاری‌ها می‌تواند به ترویج گردشگری پایدار و ایجاد منافع اجتماعی و اقتصادی برای جوامع محلی کمک کند.


حمایت از پروژه‌های گردشگری پایدار: حمایت از این پروژه‌ها می‌تواند به توسعه گردشگری پایدار کمک کند.


با استفاده از روابط‌عمومی به روشی موثر، می‌توان آگاهی از گردشگری و گردشگری پایدار را افزایش داد و از مزایای این دو حوزه برای جوامع و اقتصادها بهره‌مند شد.


 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد