درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 - 20:03   

بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد

  بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد


ادامه ادامه مطلب یک

علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»

  علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

معجزه داشتن یک تقویم مشترک با شریک زندگی‌تان

  معجزه داشتن یک تقویم مشترک با شریک زندگی‌تان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  غلبه بر ۹ چالش مهم آموزش کارکنان
  شاخص‌های هوسمندی روابط‌عمومی‌‌
  چگونه در 5 دقیقه فهرست رسانه بسازیم
  معجزه داشتن یک تقویم مشترک با شریک زندگی‌تان
  مطالعه: 56 درصد از سه موقعیت برتر گوگل توسط ccTLDها در اختیار دارند
  ابزارهای هوش مصنوعی برای مقابله با جعل عمیق (دیپ فیک)
  فروتنی فکری چیست؟
  روایت‌های رسانه‌ای و خبری
  آداب برقراری تماس تلفنی در عصر امروز
  روابط‌عمومی و رسانه: چگونه با هم کار می‌کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53775صفحه نخست » گفتگوشنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 08:10
در گفتگوی کوتاه با نویسنده کتاب
تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
در گفتگوی کوتاه با نویسنده کتاب - تحول دیجیتال یکی از مهم‌ترین تحولات در عصر حاضر است که تأثیرات عمیقی بر کسب‌وکارها و سازمان‌ها داشته است. این تحول، صنعت روابط‌عمومی را نیز بی‌نصیب نگذاشته است و تغییرات زیادی را در این صنعت ایجاد کرده است. من با توجه به اهمیت این موضوع، تصمیم گرفتم کتابی در مورد تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی بنویسم تا به متخصصان روابط‌عمومی کمک کنم تا با این تغییرات آشنا شوند و از آنها بهره‌مند شوند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در ادامه، گفتگوی کوتاهی با دکتر ولید آلبوناصر، نویسنده کتاب "تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی" انجام شده است:

چرا تصمیم گرفتید کتابی در مورد تحول دیجیتال در صنعت روابط‌عمومی بنویسید؟

 تحول دیجیتال یکی از مهم‌ترین تحولات در عصر حاضر است که تأثیرات عمیقی بر کسب‌وکارها و سازمان‌ها داشته است. این تحول، صنعت روابط‌عمومی را نیز بی‌نصیب نگذاشته است و تغییرات زیادی را در این صنعت ایجاد کرده است. من با توجه به اهمیت این موضوع، تصمیم گرفتم کتابی در مورد تحول دیجیتال در صنعت
روابط‌عمومی بنویسم تا به متخصصان روابط‌عمومی کمک کنم تا با این تغییرات آشنا شوند و از آنها بهره‌مند شوند.

مهم‌ترین تأثیرات تحول دیجیتال بر صنعت روابط‌عمومی کدامند؟

حول دیجیتال، تأثیرات زیادی بر صنعت روابط‌عمومی‌ داشته است. از مهم‌ترین تأثیرات این تحول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تغییر در کانال‌های ارتباطی: تحول دیجیتال، کانال‌های ارتباطی را تغییر داده است و روابط‌عمومی‌ها باید با این تغییرات سازگار شوند.
تغییر در رفتار مخاطبان: تحول دیجیتال، رفتار مخاطبان را تغییر داده است و روابط‌عمومی‌ها باید با این تغییرات آشنا باشند.
تغییر در ابزارها و تکنیک‌های روابط‌عمومی: تحول دیجیتال، ابزارها و تکنیک‌های روابط‌عمومی را تغییر داده است و روابط‌عمومی‌ها باید از این ابزارها و تکنیک‌ها استفاده کنند.

 چه توصیه‌ای به روابط‌عمومی‌ها برای بهره‌مندی از تحول دیجیتال دارید؟

 روابط‌عمومی‌ها باید با تحول دیجیتال سازگار شوند و از آن بهره‌مند شوند. برای این کار، باید موارد زیر را انجام دهند:

- با تغییرات در کانال‌های ارتباطی، رفتار مخاطبان و ابزارها و تکنیک‌های روابط‌عمومی آشنا شوند.
- از ابزارها و تکنیک‌های جدید روابط‌عمومی استفاده کنند.
- استراتژی‌های روابط‌عمومی خود را با تحول دیجیتال سازگار کنند.

در پایان، از شما برای وقت‌تان سپاسگزارم.

من هم از شما سپاسگزارم. امیدوارم این کتاب برای روابط‌عمومی‌ها مفید باشد.

 

انتهای پیام/

 

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  شاخص‌های هوسمندی روابط‌عمومی‌‌


  آداب برقراری تماس تلفنی در عصر امروز


  فروتنی فکری چیست؟


  غلبه بر ۹ چالش مهم آموزش کارکنان


  روابط‌عمومی و رسانه: چگونه با هم کار می‌کنند؟


  معجزه داشتن یک تقویم مشترک با شریک زندگی‌تان


  توصیه‌های یک خبرنگار موفق برای تهیه گزارش‌های تحقیقی تلویزیونی


  ابزارهای هوش مصنوعی برای مقابله با جعل عمیق (دیپ فیک)


  روایت‌های رسانه‌ای و خبری


  چگونه در 5 دقیقه فهرست رسانه بسازیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد