شبکه اطلاعرسانی روابطعمومی ایران (شارا) || رشد سریع یک نقطه عطف هیجانانگیز برای هر کسبوکار کوچک است، اما میتواند چالش برانگیز نیز باشد. در اینجا 6 نکته برای کمک به کسبوکارهای کوچک برای مدیریت موثر گسترش خود آورده شده است:
استخدام استراتژیک و تیمسازی
با رشد کسبوکار خود، استخدام استراتژیک و ایجاد یک تیم شایسته بسیار مهم است. نقش ها و معیارهایی را برای هر موقعیت مشخص کنید، نامزدهایی را که با فرهنگ، ارزش ها و چشم انداز شرکت شما همسو هستند را شناسایی کنید.
محیط کاری مشترکی را پرورش دهید که در آن کارکنان بتوانند پیشرفت کنند و در جهت اهداف مشترک تلاش کنند. برای اطمینان از حفظ و موفقیت مستمر، فرآیند کارآمدی را ایجاد کنید و روی توسعه کارکنان سرمایهگذاری کنید.
فضای اداری مناسب را انتخاب کنید
اگر از یک دفتر کار خانگی یا فضای کاری مشترک به یک دفتر فیزیکی نقل مکان می کنید، این یک نقطه عطف مهم است. نیازهای کسبوکار، محدودیتهای بودجه و اولویتهای مکان را ارزیابی کنید تا فضای اداری را انتخاب کنید که نیازهای شما را برآورده کند. نه تنها اندازه را در نظر بگیرید، بلکه:
موقعیت مکانی را ارزیابی کنید. مکانی را انتخاب کنید که با استراتژی رشد شرکت و مخاطبان هدف همسو باشد. عواملی مانند دسترسی، نزدیکی به مراکز حمل و نقل، در دسترس بودن پارکینگ و امکانات محلی را در نظر بگیرید. علاوه بر این، پتانسیل گسترش در منطقه را برای اطمینان از مناسب بودن طولانی مدت ارزیابی کنید.
ارزیابی فضای مورد نیاز نیازهای فضایی فعلی و آینده را محاسبه کنید. تعداد کارمندان، ایستگاه های کاری مورد نیاز، اتاق های جلسه، مناطق مشترک و فضای ذخیره سازی را تجزیه و تحلیل کنید. علاوه بر این، انعطاف پذیری چیدمان دفتر را برای سازگاری با رشد بالقوه یا تغییرات در ساختار تیم در نظر بگیرید.
مبلمان و تجهیزات اداری ضروری را خریداری کنید
تجهیز دفتر جدید به مبلمان و تجهیزات مناسب ضروری است. برای ایجاد فضای کاری راحت و کارآمد، روی صندلی های ارگونومیک، میزهای کاربردی و راه حل های ذخیره سازی سرمایه گذاری کنید. اطمینان حاصل کنید که کامپیوترها، چاپگرها و سایر تجهیزات لازم کافی برای رفع نیازهای تیم شما وجود دارد.
برای یک حرکت اداری نرم برنامهریزی کنید
حرکت به یک فضای اداری جدید نیازمند برنامهریزی و اجرای دقیق است. یک چک لیست جامع از وظایف ایجاد کنید و از انتقال یکپارچه اطمینان حاصل کنید. اگر جابجایی حرفهای استخدام می کنید، روی کاغذ دقیقاً جایی را که می خواهید مبلمان و هنر دیواری خاص در دفتر جدید قرار داده شود، ترسیم کنید. هدف این است که وظایف جابجایی ها تا حد امکان سریع و کارآمد باشد.
با برنامهریزی جابجایی در ساعات غیر عملیاتی یا در آخر هفته ها در صورت امکان، زمان توقف را به حداقل برسانید.
انتقال بدون درز خدمات تلفن
ارتباط روان در دوره انتقال ضروری است. انتقال خدمات تلفنی را با ارایه دهنده مخابرات خود هماهنگ کنید. در صورت تغییر در اطلاعات تماس، به مشتریان و فروشندگان اطلاع دهید تا از هرگونه اختلال جلوگیری شود. اطمینان حاصل کنید که همه افراد در سازمان از سیستم تلفن و فرآیندهای پست صوتی به روز شده آگاه هستند.
خدمات اینترنتی تجاری
انتقال سرویس اینترنت به یک دفتر جدید شامل دنبال کردن چند مرحله کلیدی برای اطمینان از انتقال روان است.
با ارایه دهنده خدمات اینترنت خود تماس بگیرید. به ارائهدهنده خدمات اینترنتی فعلی خود اطلاع دهید که در حال نقل مکان به یک دفتر جدید هستید و در مورد انتقال سرویس پرس و جو کنید. بررسی کنید که آیا ارائهدهنده شما خدماتی را در منطقه جدید شما ارایه میدهد و درباره گزینههای انتقال سرویس اینترنتی فعلیتان به مکان جدید بحث کنید.
در دسترس بودن و گزینه ها را ارزیابی کنید. تعیین کنید که آیا ارایه دهنده فعلی شما در محل دفتر جدید شما موجود است یا خیر. به خاطر داشته باشید که در دسترس بودن میتواند بر اساس ارایه دهندگان خدمات مختلف و مناطق جغرافیایی متفاوت باشد. در مورد طرح ها و گزینه های قیمت موجود در منطقه جدید خود پرس و جو کنید و در مورد امکان سنجی انتقال خدمات موجود خود بحث کنید.
جدول زمانی انتقال را برنامهریزی کنید. با ارائهدهنده خدمات اینترنت خود هماهنگ کنید تا زمانبندی انتقال سرویس را به حداقل برسانید. برای جلوگیری از وقفه در اتصال، قبل از لغو سرویس فعلی خود، از فعال بودن سرویس اینترنت جدید اطمینان حاصل کنید.
منبع: allbusiness
AllBusiness
انتهای پیام/
|