درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 20:01   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5386صفحه نخست » سه شنبه، 2 مهر 1392 - 19:00
نخستین همایش تجربه کاربری تهران
وحید ابوالحسنی نژاد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اصطلاح User Experience  از جمله واژگانی است که امکان دارد در رزومه هر توسعه‌دهنده وبی مشاهده کرده باشید، این عبارت بر خلاف ظاهر کوچک‌اش معانی و مفاهیم زیادی را به همراه خود دارد و صرفا محدود به حوزه وب نمی‌شود. در واقع فیلد تجربه کاربری (UX) به ارایه دانش جدیدی نمی‌پردازد! بلکه با اشتراک مفاهیمی در کنار هم مانند طراحی رابط کاربری، معماری اطلاعات، طراحی تعاملی، کاربردپذیری، دسترسی‌پذیری و غیره به دنبال پیاده‌سازی یک تعامل خوب بین انسان و محصول یا خدمتی است.

اهمیت طراحی تجربه کاربری از آنجایی حائز اهمیت است که هر محصول هرچقدر نیز به رفع یک نیاز اساسی بپردازد ولی اگر از ظاهر و کاربری خوبی برخودار نباشد تمامی مزیت‌های محصول فرصت ظهور نخواهند داشت و مشتری از تمام ظرفیت‌های آن محصول استفاده نخواهد کرد؛ در آن روی سکه اعمال یک طراحی تجربه کاربری مناسب با در نظر گرفتن فرآیندها، روانشناسی مشتریان خود فرصتی را در اختیارشان قرار می‌دهد تا حس استفاده معمولی از یک محصول را به حس علاقه تبدیل کند.

همه ساله در نقاط مختلف دنیا کنفراس‌های متعددی مانند UXWeek و UXLondon در این حوزه برگزار می‌شود که در این میان نیز نخستین همایش تجربه کاربری تهران در تاریخ ۱۱ مهرماه ۹۲ به همت دبیرخانه این همایش در مرکز همایش‌های بین المللی تهران برگزار می شود.

همایش امسال با حضور سنخرانان بین المللی و داخلی از حوزه‌های مختلف مانند طراحی صنعتی، طراحی محصول و توسعه کسب‌وکار انجام می‌شود که فرصت خوبی را در اختیار صاحبان کسب‌وکار، طراحان محصول و افرادی که قصد دارند به تازگی کسب‌وکار خود را شروع کنند قرار می‌دهد. تا با آشنایی با مباحث روز و افراد فعال این حوزه نوع ارایه خدمت و محصول خود را متحول سازند.

گفتنی است که در حاشیه برگزاری این همایش دبیرخانه همایش تجربه کاربری برای علاقه‌مندان  فرصتی را فراهم آورده است تا با تولید محتوای فارسی در زمینه تجربه کاربری با شرکت در ترجمه دو کتاب Why We Fail و Undercover of user experience از ۸۰% درصد تخفیف این همایش استفاده کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر، یا ثبت نام و شرکت در همایش به سایت همایش مراجعه کنید.

 

http://socialmedia.ir/social-networks/sn-diplomacy.html

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد