درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 8 خرداد 1403 - 12:44   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد
  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند
  طوفان رسانه‌ای چیست؟
  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد
  سه نکته برای بازسازی گذشته خود
  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟
  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل
  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5388صفحه نخست » سه شنبه، 2 مهر 1392 - 19:03
 فراخوان عکس و فیلم
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مجمع توزیع کنندگان همراه اول در نظر دارد، مسابقه عکاسی ویژه ای را با رویکرد نمایش تبلیغات همراه اول، با مشارکت علاقمندان سراسر کشور، برگزار نماید.
 
 
 بنابراین تمامی توزیع کنندگان لایه 2 و سایر علاقمندان می توانند با عکاسی از تبلیغات همراه اول، برای شرکت در این مسابقه اقدام نمایند.
 
 •    شرایط و مقررات شرکت در مسابقه :
 -    هیچ گونه محدودیتی برای شرکت افراد علاقمند در مسابقه عکاسی وجود ندارد.
 -    هر شرکت کننده می تواند حداکثر 10 عکس برای مسابقه ارسال نماید.
 -    عکسها می توانند تک رنگ، سیاه و سفید و رنگی باشند.
 -    تمامی عکسها می بایست دیجیتال بوده و با فرمت jpg ارسال شوند.
 -    تمامی عکسها می بایست وضوح تصویر داشته باشند و  72- 300 dpiبوده و حداکثر حجم آن 500 KB باشد.
 -    عکسهای ترکیبی و دستکاری شده به نحوی که به جنبه استنادی آنها خلل ایجاد شود، از مسابقه حذف می شوند.
 -    با توجه به ضرورت پویایی، عکسهایی که قبلا به مجمع ارسال شده باشند، در مسابقه شــرکت داده نمی شوند.
 -    شرکت کننده، صاحب اثر شناخته می شود. در صورت اثبات خلاف آن در هر مرحله از مسابقه، عکس مذکور حذف و دبیرخانه مسوولیتی را در این خصوص نخواهد پذیرفت.
 -    عکسهای پذیرفته شده همراه با معرفی عکاس، در سایت مجمع به نمایش در می آیند.
 -    از برگزیدگان مسابقه عکاسی، در همایش مجمع توزیع کنندگان در روز پنجــم مهرماه تقدیر بعمل می آید.
 -    مجمع مجاز به استفاده از عکسها، در سایت، گالری تصاویر، بروشورها و ... می باشد.
 -    تمامی عکسها می بایست به نشانی پست الکترونیک دبیر مسابقه mozafari@mtmci.ir ارسال شده باشند.
 -    حداکثر مهلت ارسال آثار تا ساعت بیست و چهار دوم مهر ماه می باشد.
 -    تکمیل فرم شرکت در مسابقه و ارسال فرم تکمیل شده همراه عکسها ضروری است. برای دریافت فرم به وب سایت مجمع توزیع کنندگان محصولات همراه مراجعه فرمایید.
 
 وبسایت مجمع توزیع کنندگان محصولات همراه اول : www.mtmci.ir
 
 •    جوایز :
 سه نفر اول به شرح زیر مورد تقدیر مجمع توزیع کنندگان همراه اول قرار گرفته و جوایزی به آنها تقدیم می شود:
 
 o    برگزیده اول : 6 ربع سکه + لوح تقدیر مجمع توزیع کنندگان همراه اول
 o    برگزیده دوم : 4 ربع سکه + لوح تقدیر مجمع توزیع کنندگان همراه اول
 o    برگزیده سوم : 2 ربع سکه + لوح تقدیر مجمع توزیع کنندگان همراه اول
 
 
 •    تقویم مسابقه :
 -    مهلت ارسال آثار : تا 02 مهر ماه 1392
 -    اعلام نتایج :  03 مهرماه 1392
 -    اهدای جوایز : 05 مهر ماه 1392
 
 •    دبیر مسابقه : انسیه مظفری
 شماره تماس :  09106682106   ـ پست الکترونیک :  mozafari@mtmci.ir

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد


  جنجال هوش مصنوعی ادوبی: خلاقان در برابر ربات‌ها؟


  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  از شمار دو چشم یک تن کم


  پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی


  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان


  پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد