درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 03:39   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53962صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 10:31
رازهای روابط‌عمومی
در این مقاله، آماندا برین، با لیزا اندرسون، بنیانگذار روابط‌عمومی گروه اندرسون، مصاحبه می‌کند تا در مورد اسرار نخبگان روابط‌عمومی صحبت کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در این مقاله، آماندا برین، با لیزا اندرسون، بنیانگذار روابط‌عمومی گروه اندرسون، مصاحبه می‌کند تا در مورد اسرار نخبگان روابط‌عمومی صحبت کند.


اندرسون، که بیش از 20 سال تجربه در روابط‌عمومی دارد، می‌گوید که برخی از نکات کلیدی برای موفقیت در این زمینه عبارتند از:


یک داستان خوب داشته باشید: اندرسون می‌گوید که یک داستان خوب که مردم را درگیر کند، کلید جلب توجه رسانه‌هاست.


با روزنامه‌نگاران ارتباط برقرار کنید: اندرسون می‌گوید که مهم است که با روزنامه‌نگاران ارتباط برقرار کنید و به آنها نشان دهید که چرا داستان شما برای آنها مهم است.


روی کیفیت تمرکز کنید: اندرسون می‌گوید که مهم است که بر کیفیت کار خود تمرکز کنید و مطمئن شوید که داستان شما دقیق و جالب است.


اندرسون همچنین می‌گوید که هوش مصنوعی در روابط‌عمومی نقش فزاینده‌ای ایفا می‌کند، اما عنصر انسانی همچنان مهم است. او می‌گوید که تخصص و تجربه انسانی همچنان برای ایجاد روابط معنادار با روزنامه‌نگاران و ایجاد داستان‌های جذاب ضروری است.

 

اندرسون بر اهمیت یافتن یک شرکت روابط‌عمومی مناسب تأکید می‌کند. او می‌گوید که باید با شرکتی کار کنید که با اهداف و ارزش‌های شما مطابقت داشته باشد و همچنین دارای تجربه و تخصص در زمینه‌ای باشد که در آن کسب‌وکار شما فعالیت می‌کند.


او همچنین بر اهمیت برقراری ارتباط شخصی با خبرنگاران و سایر تأثیرگذاران تأکید می‌کند. او می‌گوید که روابط شخصی می‌تواند به شما کمک کند تا داستان خود را به روشی موثرتر منتقل کنید.


در نهایت، اندرسون بر اهمیت تمرکز بر داستان خود تأکید می‌کند. او می‌گوید که باید بتوانید یک داستان جذاب و مرتبط با مخاطبان خود تعریف کنید.


 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری


  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟


  روایت‌های مستبدانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد