درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 - 04:42   

بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد

  بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد


ادامه ادامه مطلب یک

علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»

  علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهبردهایی برای یافتن و نوشتن گزارش‌های مبتنی بر راه حل
  کتاب «مدیریت روابط‌عمومی دولتی» منبع ارزشمندی برای متخصصان و مدیران دولتی
  اوپن‌ای‌آی محتوای شما را می‌خواهد، چه بخواهید چه نخواهید
  هنر درست اندیشیدن
  لایحه تیک‌تاک تصویب شد: 5 نکته کلیدی برای متخصصان روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی، کلید موفقیت استارت‌آپ‌های فناوری
  افراد دارای معلولیت را در اتاق خبر و در گزارش‌هایتان بگنجانید
  آیا هوش مصنوعی به آگاهی رسیده است؟
  نقش تلفن‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی در ایجاد افسردگی و اضطراب
  اپل با شش طرح لوگوی جدید و خیره‌کننده ما را شگفت‌زده می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 53962صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 11:07
رازهای روابط‌عمومی
در این مقاله، آماندا برین، با لیزا اندرسون، بنیانگذار روابط‌عمومی گروه اندرسون، مصاحبه می‌کند تا در مورد اسرار نخبگان روابط‌عمومی صحبت کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در این مقاله، آماندا برین، با لیزا اندرسون، بنیانگذار روابط‌عمومی گروه اندرسون، مصاحبه می‌کند تا در مورد اسرار نخبگان روابط‌عمومی صحبت کند.


اندرسون، که بیش از 20 سال تجربه در روابط‌عمومی دارد، می‌گوید که برخی از نکات کلیدی برای موفقیت در این زمینه عبارتند از:


یک داستان خوب داشته باشید: اندرسون می‌گوید که یک داستان خوب که مردم را درگیر کند، کلید جلب توجه رسانه‌هاست.


با روزنامه‌نگاران ارتباط برقرار کنید: اندرسون می‌گوید که مهم است که با روزنامه‌نگاران ارتباط برقرار کنید و به آنها نشان دهید که چرا داستان شما برای آنها مهم است.


روی کیفیت تمرکز کنید: اندرسون می‌گوید که مهم است که بر کیفیت کار خود تمرکز کنید و مطمئن شوید که داستان شما دقیق و جالب است.


اندرسون همچنین می‌گوید که هوش مصنوعی در روابط‌عمومی نقش فزاینده‌ای ایفا می‌کند، اما عنصر انسانی همچنان مهم است. او می‌گوید که تخصص و تجربه انسانی همچنان برای ایجاد روابط معنادار با روزنامه‌نگاران و ایجاد داستان‌های جذاب ضروری است.

 

اندرسون بر اهمیت یافتن یک شرکت روابط‌عمومی مناسب تأکید می‌کند. او می‌گوید که باید با شرکتی کار کنید که با اهداف و ارزش‌های شما مطابقت داشته باشد و همچنین دارای تجربه و تخصص در زمینه‌ای باشد که در آن کسب‌وکار شما فعالیت می‌کند.


او همچنین بر اهمیت برقراری ارتباط شخصی با خبرنگاران و سایر تأثیرگذاران تأکید می‌کند. او می‌گوید که روابط شخصی می‌تواند به شما کمک کند تا داستان خود را به روشی موثرتر منتقل کنید.


در نهایت، اندرسون بر اهمیت تمرکز بر داستان خود تأکید می‌کند. او می‌گوید که باید بتوانید یک داستان جذاب و مرتبط با مخاطبان خود تعریف کنید.


 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  راهکارهای مسئولیت‌‌‌ اجتماعی


  نقش مهم روابط‌عمومی در حفظ و تقویت انسانیت


  معرفی کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی»


  روابط‌عمومی، صدایی فراتر از صدا


  کتاب «مدیریت روابط‌عمومی دولتی» منبع ارزشمندی برای متخصصان و مدیران دولتی


  فرصت بزرگ ای‌اس‌جی برای روابط‌عمومی


  افراد دارای معلولیت را در اتاق خبر و در گزارش‌هایتان بگنجانید


  هفت درس رهبری از"بکهام" برای متخصصان جوان روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی، کلید موفقیت استارت‌آپ‌های فناوری


  راهبردهایی برای یافتن و نوشتن گزارش‌های مبتنی بر راه حل


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد