درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 20:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54192صفحه نخست » کسب‌وکارپنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 15:24
به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
در این مقاله، هدر ریپلی، مدیرعامل و بنیانگذار Ripley PR، یک شرکت روابط‌عمومی جهانی مستقر در تنسی، توصیه‌هایی را برای شرکت‌هایی ارائه می‌دهد که قصد دارند نام تجاری خود را تغییر دهند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در این مقاله، هدر ریپلی، مدیرعامل و بنیانگذار Ripley PR، یک شرکت روابط‌عمومی جهانی مستقر در تنسی، توصیه‌هایی را برای شرکت‌هایی ارائه می‌دهد که قصد دارند نام تجاری خود را تغییر دهند.


ریپلی می‌گوید که تغییر نام تجاری یک استراتژی چند ساله است که باید به دقت برنامه‌ریزی شود. او توصیه می‌کند که شرکت‌ها قبل از تغییر نام تجاری، حداقل یک تا دو سال برای ایجاد روابط با مشتریان، جامعه و رسانه‌های محلی وقت بگذارند. این به ایجاد یک پایه و اساس قوی برای تغییر نام تجاری کمک می‌کند.


ریپلی همچنین تأکید می‌کند یک استراتژی روابط‌عمومی خوب می‌تواند به توضیح اینکه چگونه تغییر نام تجاری برای شرکت سود می‌برد و چه معنایی برای شرکت دارد کمک کند.


در نهایت، ریپلی می‌گوید که تغییر نام تجاری نباید برای حل مشکلات بنیادی یک شرکت استفاده شود. اگر یک شرکت شهرت ضعیفی دارد، یک لوگوی جدید به تنهایی مشکل را حل نمی‌کند. در عوض، شرکت باید روی بهبود محصولات یا خدمات خود و ایجاد روابط مثبت با مشتریان تمرکز کند.


در ادامه چند نکته اضافی برای شرکت‌هایی که قصد دارند نام تجاری خود را تغییر دهند آورده شده است:
- مطالعه بازار انجام دهید تا بفهمید که مشتریان و سایر ذینفعان شما در مورد تغییر نام تجاری چه فکر می‌کنند.
- یک تیم داخلی یا یک آژانس روابط‌عمومی را استخدام کنید تا به شما در برنامه‌ریزی و اجرای تغییر نام تجاری کمک کند.
- یک بودجه برای تغییر نام تجاری تعیین کنید و مطمئن شوید که بودجه کافی برای اجرای موفقیت‌آمیز آن دارید.
- برای تغییر نام تجاری آماده باشید که زمان و تلاش زیادی صرف کنید.
- با برنامه‌ریزی و اجرای دقیق، می‌توان تغییر نام تجاری را به یک فرصت برای بهبود برند و افزایش موفقیت تجاری تبدیل کرد.

 

منبع انگلیسی: prnewswire

منبع فارسی: شارا


انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد