درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 8 خرداد 1403 - 05:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه
  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن
  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند
  آیا نظرسنجی‌های رضایت مشتری دقیق هستند؟
  ممنوع کردن بچه‌ها از رسانه‌های اجتماعی راه‌حل نیست - این افراد بالای 60 سال هستند که باید اینترنت را ترک کنند
  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان
  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند
  استراتژی‌های تصمیم‌گیری: 4 گام برای موفقیت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54192صفحه نخست » کسب‌وکارپنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 15:24
به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
در این مقاله، هدر ریپلی، مدیرعامل و بنیانگذار Ripley PR، یک شرکت روابط‌عمومی جهانی مستقر در تنسی، توصیه‌هایی را برای شرکت‌هایی ارائه می‌دهد که قصد دارند نام تجاری خود را تغییر دهند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در این مقاله، هدر ریپلی، مدیرعامل و بنیانگذار Ripley PR، یک شرکت روابط‌عمومی جهانی مستقر در تنسی، توصیه‌هایی را برای شرکت‌هایی ارائه می‌دهد که قصد دارند نام تجاری خود را تغییر دهند.


ریپلی می‌گوید که تغییر نام تجاری یک استراتژی چند ساله است که باید به دقت برنامه‌ریزی شود. او توصیه می‌کند که شرکت‌ها قبل از تغییر نام تجاری، حداقل یک تا دو سال برای ایجاد روابط با مشتریان، جامعه و رسانه‌های محلی وقت بگذارند. این به ایجاد یک پایه و اساس قوی برای تغییر نام تجاری کمک می‌کند.


ریپلی همچنین تأکید می‌کند یک استراتژی روابط‌عمومی خوب می‌تواند به توضیح اینکه چگونه تغییر نام تجاری برای شرکت سود می‌برد و چه معنایی برای شرکت دارد کمک کند.


در نهایت، ریپلی می‌گوید که تغییر نام تجاری نباید برای حل مشکلات بنیادی یک شرکت استفاده شود. اگر یک شرکت شهرت ضعیفی دارد، یک لوگوی جدید به تنهایی مشکل را حل نمی‌کند. در عوض، شرکت باید روی بهبود محصولات یا خدمات خود و ایجاد روابط مثبت با مشتریان تمرکز کند.


در ادامه چند نکته اضافی برای شرکت‌هایی که قصد دارند نام تجاری خود را تغییر دهند آورده شده است:
- مطالعه بازار انجام دهید تا بفهمید که مشتریان و سایر ذینفعان شما در مورد تغییر نام تجاری چه فکر می‌کنند.
- یک تیم داخلی یا یک آژانس روابط‌عمومی را استخدام کنید تا به شما در برنامه‌ریزی و اجرای تغییر نام تجاری کمک کند.
- یک بودجه برای تغییر نام تجاری تعیین کنید و مطمئن شوید که بودجه کافی برای اجرای موفقیت‌آمیز آن دارید.
- برای تغییر نام تجاری آماده باشید که زمان و تلاش زیادی صرف کنید.
- با برنامه‌ریزی و اجرای دقیق، می‌توان تغییر نام تجاری را به یک فرصت برای بهبود برند و افزایش موفقیت تجاری تبدیل کرد.

 

منبع انگلیسی: prnewswire

منبع فارسی: شارا


انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد


  جنجال هوش مصنوعی ادوبی: خلاقان در برابر ربات‌ها؟


  میدیاکراسی: بررسی ابعاد مختلف: بررسی ابعاد مختلف


  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات


  هنر پرسیدن سوالات هوشمندانه


  من ویژگی جدید بینایی چت‌جی‌پی‌تی را با 7 فرمان آزمایش کردم - نتیجه شگفت‌انگیز است!


  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  از شمار دو چشم یک تن کم


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد