درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 21:28   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54265صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 13:24
چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
هوتون پیشنهاد می‌کند که شرکت‌ها برای حل این مشکل باید بر روی سرمایه‌گذاری در توسعه رهبری در سطح مدیریت میانی تمرکز کنند. آنها باید به مدیران میانی کمک کنند تا مهارت‌ها و دانش خود را توسعه دهند و احساس کنند که نقش آنها ارزشمند است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در این مقاله، ربکا هوتون، دلایلی را که مدیران میانی در حال ترک شغل خود هستند، بررسی می‌کند. او استدلال می‌کند که این به دلیل عدم سرمایه‌گذاری کافی در توسعه رهبری در این سطح است.


هوتون با اشاره به تحقیقاتی از گاتنر شروع می‌کند که نشان می‌دهد مسئولیت‌های مدیریت میانی اخیراً در مقایسه با مسئولیت‌های افراد مشارکت کننده دو برابر شده است. با این حال، او می نویسد که سرمایه‌گذاری همچنان به طور نامتناسبی به سمت بالا و پایین نردبان رهبری فرستاده می‌شود و کسانی که در وسط قرار دارند به طور خطرناکی بدون پشتیبانی می‌مانند.


او همچنین به مطالعه‌ای اشاره می‌کند که نشان می‌دهد مدیران دو برابر بیشتر از کارکنان غیرمدیریت به دنبال مشاغل جدید هستند. او این را به عنوان نشانه‌ای از اینکه مدیران میانی از نقش خود ناامید هستند، تفسیر می‌کند.


هوتون دلایل مختلفی را برای این ناامیدی ذکر می‌کند. یکی از آنها این است که مدیران میانی اغلب احساس می‌کنند که در میان دو آتش هستند. از یک سو، آنها از سوی مدیران ارشد تحت فشار قرار می‌گیرند تا نتایج را به دست آورند. از سوی دیگر، آنها از سوی کارکنان زیردست خود تحت فشار قرار می‌گیرند تا نیازهای آنها را برآورده کنند.


دلیل دیگر این است که مدیران میانی اغلب احساس می‌کنند که شغل آنها به اندازه کافی چالش برانگیز نیست. آنها ممکن است احساس کنند که فقط در حال انجام کارهایی هستند که دیگران می‌توانند انجام دهند.


هوتون در نهایت پیشنهاد می‌کند که شرکت‌ها برای حل این مشکل باید بر روی سرمایه‌گذاری در توسعه رهبری در سطح مدیریت میانی تمرکز کنند. آنها باید به مدیران میانی کمک کنند تا مهارت‌ها و دانش خود را توسعه دهند و احساس کنند که نقش آنها ارزشمند است.
 

منبع: fastcompany

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد