درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 19:14   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54265صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 13:24
چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
هوتون پیشنهاد می‌کند که شرکت‌ها برای حل این مشکل باید بر روی سرمایه‌گذاری در توسعه رهبری در سطح مدیریت میانی تمرکز کنند. آنها باید به مدیران میانی کمک کنند تا مهارت‌ها و دانش خود را توسعه دهند و احساس کنند که نقش آنها ارزشمند است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در این مقاله، ربکا هوتون، دلایلی را که مدیران میانی در حال ترک شغل خود هستند، بررسی می‌کند. او استدلال می‌کند که این به دلیل عدم سرمایه‌گذاری کافی در توسعه رهبری در این سطح است.


هوتون با اشاره به تحقیقاتی از گاتنر شروع می‌کند که نشان می‌دهد مسئولیت‌های مدیریت میانی اخیراً در مقایسه با مسئولیت‌های افراد مشارکت کننده دو برابر شده است. با این حال، او می نویسد که سرمایه‌گذاری همچنان به طور نامتناسبی به سمت بالا و پایین نردبان رهبری فرستاده می‌شود و کسانی که در وسط قرار دارند به طور خطرناکی بدون پشتیبانی می‌مانند.


او همچنین به مطالعه‌ای اشاره می‌کند که نشان می‌دهد مدیران دو برابر بیشتر از کارکنان غیرمدیریت به دنبال مشاغل جدید هستند. او این را به عنوان نشانه‌ای از اینکه مدیران میانی از نقش خود ناامید هستند، تفسیر می‌کند.


هوتون دلایل مختلفی را برای این ناامیدی ذکر می‌کند. یکی از آنها این است که مدیران میانی اغلب احساس می‌کنند که در میان دو آتش هستند. از یک سو، آنها از سوی مدیران ارشد تحت فشار قرار می‌گیرند تا نتایج را به دست آورند. از سوی دیگر، آنها از سوی کارکنان زیردست خود تحت فشار قرار می‌گیرند تا نیازهای آنها را برآورده کنند.


دلیل دیگر این است که مدیران میانی اغلب احساس می‌کنند که شغل آنها به اندازه کافی چالش برانگیز نیست. آنها ممکن است احساس کنند که فقط در حال انجام کارهایی هستند که دیگران می‌توانند انجام دهند.


هوتون در نهایت پیشنهاد می‌کند که شرکت‌ها برای حل این مشکل باید بر روی سرمایه‌گذاری در توسعه رهبری در سطح مدیریت میانی تمرکز کنند. آنها باید به مدیران میانی کمک کنند تا مهارت‌ها و دانش خود را توسعه دهند و احساس کنند که نقش آنها ارزشمند است.
 

منبع: fastcompany

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد