درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 00:31   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54266صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریچهارشنبه، 8 فروردین 1403 - 13:27
روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند
روزنامه‌های محلی با چالش‌های زیادی روبرو هستند. کاهش درآمد تبلیغاتی و کاهش تعداد مشترکین، باعث شده است که بسیاری از روزنامه‌ها تعطیل شوند یا فروخته بشوند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || روزنامه‌های محلی هنوز برای جوامع خود ارزشمند هستند، اما برای ادامه بقای خود به حمایت نیاز دارند.


روزنامههای محلی نقش مهمی در جامعه ایفا می‌کنند. آنها اخبار و اطلاعات را در مورد آنچه در محله‌ها و شهرهای‌مان می‌گذرد ارائه می‌دهند. آنها به نظارت بر مقامات محلی کمک می‌کنند و به مردم کمک می‌کنند تا در مورد مسائلی که برای آنها مهم است، آگاه شوند.


با این حال، روزنامه‌های محلی با چالش‌های زیادی روبرو هستند. کاهش درآمد تبلیغاتی و کاهش تعداد مشترکین، باعث شده است که بسیاری از روزنامه‌ها تعطیل شوند یا فروخته بشوند.


برای حمایت از روزنامه‌های محلی، می‌توانیم کارهایی انجام دهیم. می‌توانیم در روزنامه‌های محلی خود مشترک شویم، از تبلیغ‌کنندگان آنها حمایت کنیم.


در اینجا چند نکته خاص برای حمایت از روزنامه‌های محلی آورده شده است:
- اگر روزنامه محلی دارید، در نسخه چاپی آن مشترک شوید. این نسخه از روزنامه به روزنامه کمک می‌کند تا هزینه‌های چاپ و توزیع را پوشش دهد.


- از تبلیغ‌کنندگان روزنامه محلی خود حمایت کنید. وقتی از یک کسب‌وکار محلی خرید می‌کنید، به آنها بگویید که از روزنامه محلی حمایت می‌کنید.

 

روزنامه‌های محلی یک سرمایه ارزشمند برای جوامع ما هستند. با حمایت از آنها، می‌توانیم به اطمینان از ادامه وجود آنها کمک کنیم.
 

منبع: washingtonpost
 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد