درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 - 18:24   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54266صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریچهارشنبه، 8 فروردین 1403 - 09:33
روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند
روزنامه‌های محلی با چالش‌های زیادی روبرو هستند. کاهش درآمد تبلیغاتی و کاهش تعداد مشترکین، باعث شده است که بسیاری از روزنامه‌ها تعطیل شوند یا فروخته بشوند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || روزنامه‌های محلی هنوز برای جوامع خود ارزشمند هستند، اما برای ادامه بقای خود به حمایت نیاز دارند.


روزنامههای محلی نقش مهمی در جامعه ایفا می‌کنند. آنها اخبار و اطلاعات را در مورد آنچه در محله‌ها و شهرهای‌مان می‌گذرد ارائه می‌دهند. آنها به نظارت بر مقامات محلی کمک می‌کنند و به مردم کمک می‌کنند تا در مورد مسائلی که برای آنها مهم است، آگاه شوند.


با این حال، روزنامه‌های محلی با چالش‌های زیادی روبرو هستند. کاهش درآمد تبلیغاتی و کاهش تعداد مشترکین، باعث شده است که بسیاری از روزنامه‌ها تعطیل شوند یا فروخته بشوند.


برای حمایت از روزنامه‌های محلی، می‌توانیم کارهایی انجام دهیم. می‌توانیم در روزنامه‌های محلی خود مشترک شویم، از تبلیغ‌کنندگان آنها حمایت کنیم.


در اینجا چند نکته خاص برای حمایت از روزنامه‌های محلی آورده شده است:
- اگر روزنامه محلی دارید، در نسخه چاپی آن مشترک شوید. این نسخه از روزنامه به روزنامه کمک می‌کند تا هزینه‌های چاپ و توزیع را پوشش دهد.


- از تبلیغ‌کنندگان روزنامه محلی خود حمایت کنید. وقتی از یک کسب‌وکار محلی خرید می‌کنید، به آنها بگویید که از روزنامه محلی حمایت می‌کنید.

 

روزنامه‌های محلی یک سرمایه ارزشمند برای جوامع ما هستند. با حمایت از آنها، می‌توانیم به اطمینان از ادامه وجود آنها کمک کنیم.
 

منبع: washingtonpost
 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد