درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 05:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5431صفحه نخست » چهارشنبه، 3 مهر 1392 - 07:49
برگزاری کنفرانس ملی بازاریابی و مدیریت
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- کنفرانس ملی بازاریابی و مدیریت مشتریان در تاریخ نهم آبان ماه با حضور اساتید برجسته این حوزه در تهران برگزار می شود.

به گزارش شارا پس از برگزاری موفقیت آمیز کنفرانس های ملی بازاریابی و برندسازی با حضور بیش از 900 نفر از علاقمندان و صاحب نظران این حوزه ، شرکت مبنا مدیران و باشگاه مدیران موفق اقدام به برگزاری کنفرانس ملی بازاریابی و مدیریت مشتریان نموده اند .
این کنفرانس در تاریخ نهم آبان ماه سال جاری در مرکز همایش های بین المللی نیایش و با سخنرانی بزرگان بازاریابی کشور نظیر دکتر امیر اخلاصی ( عضو هیئت علمی دانشگاه تهران ) ، دکتر محمدرضا نظری ( مشاور دفتر مطالعات استراتژیک سازمان گسترش و نوسازی ایران ) ، دکتر محمد بلوریان تهرانی ( دکتری بازاریابی از دانشگاه ایندیانای آمریکا ) ، علی پاکزادیان مقدم ( موسس ومدیرعامل شرکت مبنا مدیران ) و محمدرضا شعبانعلی ( مدرس برجسته اصول و فنون مذاکره ) برگزار خواهد شد.
در این کنفرانس موضوعاتی چون راه اندازی باشگاه های مشتریان ، الگوهای نوین وفادارسازی مشتریان با رویکرد ابزارهای نوین بازاریابی و مذاکره با مشتریان ناراضی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت . لذا چنانچه به جذب مشتری جدید و حفظ مشتری فعلی تان علاقه مندید این کنفرانس میتواند کمک شایانی به شما رساند.
علاقه مندان برای شرکت در این کنفرانس می توانند به نشانی اینترنتی www.modir.biz مراجعه نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 22272401 تماس حاصل نمایند .

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد