درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 02:10   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54368صفحه نخست » آموزش روابط عمومیجمعه، 10 فروردین 1403 - 11:32
6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
رهبری واقعی ریشه در نقاط قوتی دارد که از تخصص حرفه‌ای پیشی می‌گیرد. اینها شامل توانایی‌های بین‌فردی است که ارتباطات تیمی، تصمیم‌گیری آگاهانه و رهبری مبتنی بر چشم‌انداز را تقویت می‌کند. مهارت‌های کلیدی مانند ارتباط موثر، اعتماد به نفس تزلزل‌ناپذیر و ابراز وجود قاطعانه نه تنها مطلوب بلکه ضروری هستند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || رهبری واقعی ریشه در نقاط قوتی دارد که از تخصص حرفه‌ای پیشی می‌گیرد. اینها شامل توانایی‌های بین‌فردی است که ارتباطات تیمی، تصمیم‌گیری آگاهانه و رهبری مبتنی بر چشم‌انداز را تقویت می‌کند. مهارت‌های کلیدی مانند ارتباط موثر، اعتماد به نفس تزلزل‌ناپذیر و ابراز وجود قاطعانه نه تنها مطلوب بلکه ضروری هستند.


برای پذیرش واقعی و پرورش این نقاط قوت، باید رهبری را در عمل بررسی کرد. در نظر بگیرید که چگونه ارتباطات شفاف یک مدیرعامل در طول جلسات تالار شهر می‌تواند محیطی فراگیر ایجاد کند یا اینکه چگونه اقدامات قاطع مدیر پروژه هنگام تخصیص مجدد منابع در یک بحران می‌تواند چابکی را به نمایش بگذارد. همدلی نقش مهمی ایفا می‌کند، همانطور که در رهبرانی دیده می‌شود که بهزیستی تیم خود را در اولویت قرار می‌دهند، در حالی که کسانی که انتخاب‌های اخلاقی سختی انجام می‌دهند، مصداق قضاوت صحیح و درستکاری هستند. این سناریوها نشان می‌دهند که نقاط قوت رهبری در موقعیت‌های مختلف ضروری است و توانایی رهبر برای هدایت و الهام‌بخشی را افزایش می‌دهد.


فرو رفتن عمیق تر در نقاط قوت رهبری
رهبری هنری است که نه تنها شامل ارسال پیام بلکه حصول اطمینان از دریافت و درونی شدن آنهاست. بنابراین، ارتباط مؤثر، تأثیرگذاری است، همانطور که توسط رهبرانی که گفتگوی باز را تشویق می‌کنند و در تیم‌های‌شان اعتماد ایجاد می‌کنند، نشان داده شده است. به طور مشابه، اعتماد به نفس یک رهبر می تواند لحن را در زمان های چالش برانگیز ایجاد کند و حس آرامش و جهت را القا کند.


همدلی، قضاوت، صداقت و درستکاری فراتر از آرمان های والا هستند. آنها ضروریات عملی یک رهبر هستند. آنها رهبران را قادر می سازند تا تیم های قوی و اخلاقی بسازند و اعتبار را حفظ کنند. به عنوان مثال، رهبرانی که استانداردهای اخلاقی را رعایت می‌کنند، احترام و وفاداری را حتی با هزینه‌ای به دست می‌آورند.


6 استراتژی کلیدی برای تقویت نفوذ رهبری
1. نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید
خودآگاهی بستر رشد فردی است. برای شناسایی مناطقی که در آن می درخشید و آنهایی که نیاز به بهبود دارند، در درون نگری شرکت کنید یا بازخورد بخواهید. تأمل در موفقیت‌ها و زمینه‌های رشد به شما کمک می‌کند توانایی‌های خود و اینکه چگونه آنها با نقش رهبری شما هماهنگ هستند را درک کنید.


2. سبک رهبری خود را تعریف کنید
رهبری برای همه یکسان نیست. تعیین کنید که آیا شما دموکراتیک تر هستید و طرفدار اجماع هستید یا خیر. تغییر دگرگون کننده، الهام بخش؛ یا خودکامه، با قاطعیت مسئولیت را بر عهده می گیرد. با شناخت سبک خود، می توانید با نقاط قوت خود بازی کنید و آگاهانه در زمینه هایی که مهارت کمتری دارید کار کنید.


3. اهداف توسعه واقع بینانه ایجاد کنید
چشم انداز بدون گام های عملی فقط یک رویاست. اهداف روشن و قابل دستیابی را برای توسعه رهبری خود تعیین کنید. آنها را به کارهای کوچکتر و قابل مدیریت تقسیم کنید تا از احساس خستگی جلوگیری کنید و پیشرفت خود را در طول زمان پیگیری کنید.


4. به دنبال بینش از رهبران با تجربه باشید
به انجمن های رهبری بپیوندید یا در دوره های اجرایی ثبت نام کنید. به دست آوردن بینش از کسانی که در چشم انداز رهبری حرکت کرده اند می تواند ابزارهای ارزشمندی را در اختیار شما قرار دهد و از دام های رایج جلوگیری کند.


5. فراتر از محل کار پیشروی کنید
مهارت های رهبری در دفتر و در تمام زمینه های زندگی تقویت می شود. برای خدمات اجتماعی داوطلب شوید، به یک هیئت محلی بپیوندید یا ... تجربیات متنوع توانایی های رهبری شما را غنی می کند و چشم انداز وسیع تری ارائه می دهد.


6. از چالش ها به عنوان فرصت های یادگیری استفاده کنید
چالش ها بخشی اجتناب ناپذیر از رهبری هستند. آنها می توانند شما را در مقابل خود قرار دهند و شما را مجبور کنند از منطقه راحتی خود خارج شوید. اما آنها همچنین فرصت هایی برای رشد و توسعه ارائه می دهند. به جای اینکه از چالش ها اجتناب کنید، آنها را بپذیرید و از آنها به عنوان فرصتی برای یادگیری استفاده کنید.

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد