درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 20:24   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54440صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 10:24
روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها
نهلا دیویس - با پیروی از این نکات، می‌توانید روابط‌عمومی خود را برای استارتاپ خود تقویت کنید و آگاهی در مورد برند خود را افزایش دهید.
  

  شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || این مقاله نکات خوبی برای استارتاپ‌ها برای شروع روابط‌عمومی ارائه می‌کند.


داستان‌های جذاب بسازید. داستان‌ها توجه مردم را به خود جلب می‌کنند و به شما کمک می‌کنند نام خود را در ذهن آنها حک کنید.

تخصص خود را به نمایش بگذارید. به عنوان یک متخصص در زمینه خود شناخته شوید تا روزنامه‌نگاران و تأثیرگذاران به شما به عنوان منبع قابل اعتماد نگاه کنند.

در رویدادهای خیریه و اجتماعی شرکت کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا نام خود را در جامعه گسترش دهید و ارتباط مثبتی با برند خود ایجاد کنید.

با تأثیرگذاران در صنعت خود ارتباط برقرار کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا آگاهی در مورد استارتاپ خود را افزایش دهید.

در اینجا چند نکته اضافی برای استارتاپ‌ها برای موفقیت در روابط‌عمومی آورده شده است:

از یک تقویم رسانه‌ای استفاده کنید. این به شما کمک می‌کند تا مطمئن شوید که پیام‌های شما با هم هماهنگ هستند و در زمان مناسب منتشر می‌شوند.

از تجزیه و تحلیل رسانه‌ها استفاده کنید. این به شما کمک می‌کند تا تأثیر کمپین‌های روابط‌عمومی خود را اندازه‌گیری کنید و بینش‌هایی در مورد آنچه کار می‌کند و چه چیزی کار نمی‌کند به دست آورید.

با یک شرکت روابط‌عمومی حرفه‌ای همکاری کنید. اگر بودجه دارید، همکاری با یک شرکت روابط‌عمومی حرفه‌ای می‌تواند به شما کمک کند تا کمپین‌های روابط‌عمومی خود را به سطح بعدی برسانید.

با پیروی از این نکات، می‌توانید روابط‌عمومی خود را برای استارتاپ خود تقویت کنید و آگاهی در مورد برند خود را افزایش دهید.

منبع انگلیسی: AllBusiness
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 


  

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد