درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 03:36   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54599صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 30 بهمن 1402 - 14:17
نهادینه شدن فرایندهای استاندارد در سازمان منجر به بهبود عملکرد روابط‌عمومی می‌شود
بهزاد راجی مشاور ریاست و مدیرکل روابط‌عمومی این سازمان در نشست هم‌اندیشی و دوره آموزشی مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای که در مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری برگزار شد، لازمه تحلیل صحیح از عملکرد روابط‌عمومی سازمان را شناخت دقیق سازمان ذکر کرد و افزود: اهمیت این امر در سازمانی همچون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای که در قامت یک وزارتخانه با ساختار پیچیده، با گستره کاری بالا و تنوع فعالیت‌هادر حال خدمات‌رسانی است، بیش از پیش مشهود است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || تدوین فرایندها و شاخص های استاندارد در سازمان و نهادینه شدن آنها بهبود و ارتقای کیفی فعالیت‌های روابط‌عمومی را به دنبال دارد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، بهزاد راجی مشاور ریاست و مدیرکل روابط‌عمومی این سازمان در نشست هم‌اندیشی و دوره آموزشی مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای که در مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری برگزار شد، لازمه تحلیل صحیح از عملکرد روابط‌عمومی سازمان را شناخت دقیق سازمان ذکر کرد و افزود: اهمیت این امر در سازمانی همچون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای که در قامت یک وزارتخانه با ساختار پیچیده، با گستره کاری بالا و تنوع فعالیت‌هادر حال خدمات‌رسانی است، بیش از پیش مشهود است.


راجی با اشاره به اهمیت نگاه و بینش رسانه‌ای در سازمان افزود: امروز خوشبختانه در سازمان این نگاه وجود دارد، اما با هم‌افزایی و تعامل بیش از پیش لازم است در تمام سطوح مدیریتی، ستادی و استانی این نگاه تقویت شود.


وی خاطرنشان کرد: انجام کارهای بزرگ و برداشتن گام‌های بلند در روابط‌عمومی هر سازمانی منوط به توجه بیش از پیش به مقوله تفکر، تعمق و ایده‌پردازی است.


مدیر کل روابط‌عمومی اظهار داشت: ایجاد تغییر و تحول پدیده‌ای زمان‌بر و پیچیده است و انتقال خدمات سازمان به مردم در گرو ارتباط مستمر و مؤثر با رسانه‌ها و انعکاس اخبار عملکردها، فعالیت‌ها و خدمات است.

راجی با تاکید بر اهمیت استانداردسازی و پرهیز از رفتارهای سلیقه‌ای، تحقق این مهم و انجام فعالیت‌ها بر اساس شاخص‌های کیفی را یکی از اهداف کاری در حوزه روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای معرفی کرد.


وی ابراز امیدواری کرد ثمره برگزاری دوره‌های آموزشی در روابط‌عمومی، اعتلای سازمان در حوزه ارتباطات باشد و در نهایت منافع آن در جهت خدمت‌رسانی به مردم باشد.

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد